Podľa Slovenskej sporiteľne je Google Pay a čoskoro aj Apple Pay revolúcia v platení, ktorá má absolútne zmeniť zážitok klientov z každodenného platenia.
Dodáva, že po novom im totiž bude stačiť, aby išli do obchodu, na kúpalisko či športovať iba so svojím mobilom. V kampani preto stavia na mobile, ktorý „sa naháňa po platbách“. Okrem Zaraguzy sa na spote podieľala aj spoločnosť Protos productions.
„Cieľom kampane je zvýšiť povedomie o tomto modernom spôsobe platenia. Rozhodli sme sa to spraviť pomocou dramatizácie rýchlosti a jednoduchosti v každej situácii prostredníctvom ‚plateniachtivého smartfónu‘ – našej hlavnej postavy,“ priblížila Dáša Juríková, riaditeľka odboru stratégie a rozvoja značky.
Spolu s novými platobnými riešeniami je propozíciou kampane aj benefit „účet do konca roka zadarmo“ pre každého, kto v banke ešte nemá účet.
Banka chce tiež sprístupniť nové platobné riešenia aj pre klientov iných bánk, ktoré tieto digitálne služby neposkytujú. Následne po splnení troch podmienok budú môcť klienti využiť bezplatný účet aj po uplynutí bezplatného obdobia.
Kampaň je mediálne podporená nasadením v televízii, digitále – programatic, social media, video, influencer marketing, OOH – CLV, Kinoreklama a v rádiu. Slovenská sporiteľňa zverejnila aj zábery z natáčania najnovšieho spotu.
Vizitka kampane
- Kreatívny riaditeľ: Michal Pastier
- Stratég: Juraj Pobjecký
- Art director: Milan Malý
- Senior copywriter: Eva Myjavcová
- Account: Katarína Kaššová
- Režisér: Wolfberg
- Kamera: Sander Vanderbroucke
- Produkčná spoločnosť: Protos productions
- Producent: Barbara Kipsová
- Produkcia: Radka Babincová
- Postprodukcia: Ekran
- Strih: Marek Kráľovský
- Hudba: Hudební banka