Creo / Young & Rubicam sa o kampane Slovenskej sporiteľne staral dlhé roky, agentúra vytvorila viacero používaných konceptov vrátane dlhodobej komunikácie postavenej na príbehoch rodiny Šikulovcov, predtým Veselých.
Rukopis Creo / Young & Rubicam nesie ešte aj nová kampaň na spotrebné úvery, ktorú Sporiteľňa odštartovala 1. mája.
„Creu patrí obrovská vďaka, spoločne sa nám za tie roky podarilo vykonať množstvo skvelej práce,“ uviedol Juraj Barta, riaditeľ odboru digitálneho bankovníctva a marketingu Slovenskej sporiteľne. „Teraz pred nami stoja nové výzvy. Veľmi sa na ne tešíme a veríme, že značku a komunikáciu Slovenskej sporiteľne posunieme na ďalšiu úroveň,“ načrtol.
V tendri si banka vybrala dve agentúry, s ktorými spolupracuje od mája – spomínané Jung von Matt/Donau a Zaraguzu.
„Aj keď viac ako dvojmesačný tender priniesol výsledok, ktorý sme na jeho začiatku neočakávali, sme s ním veľmi spokojní. Rozhodli sme sa skĺbiť skúsenosti agentúry Jung von Matt s brandovou komunikáciou a riadením značky Erste so skvelou kreatívou a znalosťami domáceho prostredia, ktorými disponuje Zaraguza. Jednoducho, vybrali sme si hrozienka z koláča,“ hodnotí výsledky J. Barta.
Jung von Matt/Donau pracuje pre skupinu Erste, ktorej súčasťou je Slovenská sporiteľňa, v Rakúsku od roku 2013. Na Slovensku bude brandovou agentúrou a bude tak udávať tón strategickej komunikácie značky Slovenská sporiteľňa.
„Mimoriadne si vážime, že Slovenská sporiteľňa si nás vybrala, aby sme jej značku vniesli do novej éry komunikácie. Sme presvedčení, že v súčasnej dobe sa banky z pohľadu klienta nestávajú zaujímavé len kvôli vynikajúcim produktom, ale preto, že mu dokážu byť partnerom na osobnej úrovni a prinášať individuálne riešenia. Naším cieľom v Slovenskej sporiteľni je priniesť toto posolstvo zabalené do výnimočne kreatívnych ideí,“ uviedol Martin Radjaby-Rasset, výkonný riaditeľ agentúry.
Zaraguza bude kreatívnou agentúrou banky a ako taká bude zodpovedať za stratégiu, návrh a exekúciu jej kampaní vrátane digitálu v rozsahu 360 stupňov.
„S bankovým sektorom spolupracujeme už od nášho vzniku a práca pre najväčšiu banku na Slovensku v úlohe agentúry zabezpečujúcej reklamný full servis je preto pre nás cťou a zároveň potvrdením našej snahy zamerať sa najmä na dlhodobé partnerstvá s klientmi. Som presvedčený, že Zaraguza pomôže Slovenskej sporiteľni v dosiahnutí jej ambicióznych cieľov a že to bude úspešná a dlhodobá spolupráca,” povedal generálny riaditeľ Zaraguzy Martin Blaško.