Zdroj: Facebook
S najväčším počtom shortlistov sa do finále tento rok prebojovala agentúra Made by Vaculik s 25 prácami. Oproti minulému roku si zhľadiska shortlistov polepšila o 10 prác.
Druhou agentúrou s najvyšším počtom nominácií je agentúra Wiktor Leo Burnett. Na Zlatom Klinci má 16 shortlistov.
Trojicu agentúr s najväčšou šancou na výhru z hľadiska shortlistov má reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
So siedmimi nomináciami v súťaži kreativity zabojuje agentúra Istropolitana Ogilvy, so šiestimi Triad Advertising a s piatimi Respect APP.
Štyri shortlisty má agentúra Core 4, tri Creo/Young & Rubicam a po dva získali agentúry Jandl, Lowe GGK, Mark BBDO, Apple Pie, Mayer/McCann Erickson, PS: Digital a kníhkupectvo Martinus.sk.
S jednou nomináciou zabojujú agentúry Nydrle + Semelak, Effectivity, Creative Pro, Elite Solutions, digita.sk, Zaraguza Digital, Clockwise a Brand Advertising.
Do Zlatého klinca sa tento rok zapojilo celkovo 36 agentúr s 237 súťažnými prácami. Najviac prác bolo prihlásených do kategórie Interactive&Online.
Aj tento rok sa rozdajú ocenenia Žiarovka a Young Lions.