Slovenská požičovňa má novú kampaň po zrušení rodiny Veselších

Slovenská požičovňa sa po (ne)úspešnom reklamnom debute pripomína novou reklamou kampaňou. Rovnako ako prvú pripravila v spolupráci s agentúrou Wiktor Leo Burnett. Koncipovaná je predovšetkým ako produktová a zameriava sa na predstavenie z pohodlia domova dostupných pôžičiek cez internet.

Cieľom kampane bolo divákom jasne odkomunikovať, že majú možnosť vziať si pôžičku veľmi jednoducho cez internet a najmä, že je to cez internet výhodnejšie a pohodlnejšie. Ľudia si zvykli nakupovať cez internet z dôvodu väčšej pohodlnosti a výhodnosti," uviedol pre Mediálne.sk team creative director agentúry Wiktor Leo Burnett Peter Ižo.

Kampaň prebieha v televízii, v printoch a tiež s online podporou od 26. januára do konca februára. V televízii diváci uvidia tri verzie spotu s námetmi perie, torta a pena. Každá verzia ide v tandeme v jednom brejku, najskôr hlavný 30-sekundový spot a neskôr produktový 10-sekundový.

V spotoch s bordovým pozadím podľa loga spoločnosti vystupuje pán Milan vo vedomostnej súťaži. Ponúknuté sú mu dve možnosti odpovedí na otázku: „Ak si cez internet vezmete pôžičku, bude to...“ a pán Milan si vždy vyberie nesprávnu odpoveď, po ktorej príde jemný, mäkký, sladký, krémový, voňavý a biely trest. V spotoch nakoniec vždy odznieva: „Samozrejme, už žiadne pobočky a žiadne poplatky.“

"Forma televízneho kvízu nám umožňuje jednoducho prirovnať výhody nakupovania cez internet s výhodami požičiavania si cez internet. Keby som to mal zjednodušiť, tak by som povedal, že kvíz je tak jednoduchý, ako jednoduché je požičanie si cez internet v Slovenskej požičovni. Nechceme však diváka nudiť, preto má kvíz zábavnú, odľahčenú formu najmä v podobe súťažiaceho, ktorého krásne stvárnil vynikajúci herec Dejvického divadla Pavel Šimčík,“ dodáva Ižo.

Prvá kampaň Slovenskej požičovne a agentúry Wiktor Leo Burnett s hercami Janou Hubinskou a Pavlom Topoľským odštartovala začiatkom novembra minulého roka. Kampaň bola kontroverzná, pretože Požičovňa a agentúra WLB iba jemne premenovali rodinu Veselých, ktorú roky využívala v komunikácii Slovenská sporiteľňa, na Veselších.

Po vzájomnej dohode najvyšších predstaviteľov VÚB a Slovenskej sporiteľne ju zastavili ani nie po týždni, skôr ako stihla Arbitrážna komisia Rady pre reklamu dospieť k záveru, že reklama je v rozpore s ustanoveniami etického kódexu.

Slovenská požičovňa začala na slovenskom trhu pôsobiť v roku 2004. Od začiatku svojho vzniku sa špecializuje výhradne na poskytovanie pôžičiek. V roku 2005 sa stala súčasťou spoločnosti Consumer Finance Holding, ktorú koncom roka 2004 kúpila banková skupina VÚB Intesa Sanpaolo.

Slovenská požičovňa má novú kampaň po zrušení rodiny Veselších

Zdroj: qiuz

Vizitka kampane

Názov kampane: Kvíz

Klient: CFH – Slovenská požičovňa

Produkt: Pôžičky na www.slovenska-pozicovna.sk

Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett

Kreatívny riaditeľ: Peter Kačenka, Peter Ižo

Art director: Igor Majkút

Copywriter: Peter Ižo, Matúš Švirloch

Account director: Milan Sitárik

Produkcia televízneho spotu: Leopard Production, Jana Horáková

Réžia: Juraj Johanides

Kamera: Tomáš Juríček

Hudba: Michal Novinski