Víťaznou príchuťou spomedzi štyroch navrhovaných sa v spotrebiteľskej ankete Karlovarských minerálnych vôd stala čierna baza.

„Slovenská“ Mattoni, ktorú vybrali zákazníci hlasovaním, je už v predaji

Minerálku Mattoni s touto novou príchuťou uviedla spoločnosť na slovenský trh v septembri. O príchuti hlasovali zákazníci začiatkom leta tohto roka, na výber mali z možností baza, višňa, pomelo a lesné ovocie.

Rad perlivých ochutených minerálok napokon doplnila spomínaná baza, pričom produkt výrobca uviedol len na slovenskom trhu. Novinka sa predáva v 1,5-litrovom doplní, Mattoni okrem nej distribuuje ochutené minerálky aj v pôvodných desiatich príchutiach - citrón, pomaranč, grapefruit, biele hrozno, granátové jablko, zelené jablko, hruška, broskyňa a maliny.

Mattoni s príchuťou čiernej bazy uviedol do života herec Alexander Bárta.


Pôvodný článok 20. júna: Mattoni hľadá novú „slovenskú“ príchuť. Vyberú ju ľudia

Promo aktivity spoločnosti Karlovarské minerální vody, výrobcu minerálnych vôd Mattoni, pri príležitosti 140. výročia firmy pokračujú.

Spoločnosť pripravila spotrebiteľskú anketu, v ktorej si spotrebitelia na Slovensku majú vybrať novú príchuť ochutenej minerálky.

Hlasujúci majú na výber zo štyroch príchutí, názor môžu na webe tvojamattoni.sk vyjadriť do 7. júla a zároveň sa tak zapojiť do súťaže o 140 cien. Hlavná výhra je zájazd.

„Slovenská“ Mattoni, ktorú vybrali zákazníci hlasovaním, je už v predaji
Zdroj: Ondrej HOSEK

V ponuke možných príchutí Mattoni je baza, višňa, pomelo a lesné ovocie. Spoločnosť výsledky hlasovania zverejní 8. júla. Nápoj s novou príchuťou sa následne do predaja dostane na jeseň. Určený bude výhradne pre slovenský trh.

Aktuálny marketingový projekt podporí výrobca online reklamnou kampaňou a PR aktivitami.

V súvislosti so 140. výročím spoločnosti uviedla v tomto roku Mattoni svoje nové logo. Zahrnula doň číslovku 140 a orla, ktorý bol aj na historických etiketách. Novú grafiku navrhla Chiara Pomati z talianskeho štúdia Future Brand.

Mattoni na slovenský trh v súčasnosti distribuuje minerálne vody – perlivú, jemne perlivú a neperlivú v troch veľkostiach balení. Ochutené minerálky v portfóliu majú príchute citrón, pomaranč, grapefruit, biele hrozno, granátové jablko, zelené jablko, hruška, broskyňa, čierne ríbezle a maliny.

Rad Mattoni Duo zahŕňa neperlivé vody v ďalších troch príchutiach, Mattoni Sport a Mattoni Active sú určené pre športovcov. Gastronomickým prevádzkam spoločnosť distribuuje Mattoni Grand v sklenených fľašiach.