Podľa spoločnosti je myšlienka kampane najmä o zábave. Jadro tvoria dva hovoriace zemiaky, ktoré divákov bavia spoločnými rozhovormi a historkami.
„Cieľom je priniesť do kategórie slaných snackov viac zábavy, oživiť ju. Pripomenúť spotrebiteľom, že chipsy by mali byť spojené hlavne so zábavou, či už ide o konzumovanie v spoločnosti priateľov, alebo o príjemné chvíľky osamote,“ uvádza výrobca.
Hlavnými hrdinami sú dva svojské zemiaky, ktoré Slovakia chips bližšie predstavili na svojej Facebookovej stránke. Prvý z nich, Zemák, je starý harcovník, ktorý všade bol, všetko vie a čo nie, to si domyslí.
Jeho „parťák“ Chrumák ho však aj tak obdivuje. Je mladý, neskúsený a všetko popletie. Kombinácia týchto vlastností má pomôcť naplniť slogan a spotrebiteľom priniesť dobrú náladu.
Zemiaky zažili svoj debut prvého februára, keď v prvom spote po „zemiakovsky“ priblížili, ako to vlastne bolo s dolapením legendárneho Jánošíka. O niekoľko dní pokračovali hudobným číslom.
Spoločnosť má podľa vlastných slov pripravených ešte niekoľko prekvapení. „Jánošíkom komunikácia ani zďaleka nekončí. V rámci konceptu sa môžete tešiť ešte na veľa nového.“
Kampaň pochádza z dielne českej reklamnej agentúry VCCP Prague a na jej tvorbe sa podieľal aj slovenský copywriter. V Česku Intersnack rovnakou kampaňou podporuje tamojší brand Bohemia chips.