Kreatívny koncept vytvorila česká agentúra AdHackers. Výrobu mala na starosti produkčná spoločnosť Toaster Pictures. V reklamnej kampani sa značka snaží nadviazať na hodnoty, ktoré si s ňou spotrebitelia spájajú. 

Polminútový spot sa nakrúcal v štyroch exteriérových lokalitách. Mladý muž v podaní J. Mádla sa pýta svojej priateľky stvárnenej K. Svarinskou, kam pôjdu. Tá mu odvetí, že sa idú zaľúbiť.

Počas cesty slovenskou dedinou a prírodou mu ukáže ovečky, záchranárov, pričom humorne naráža na záchranárske akcie českých turistov v horách a tie najlepšie zemiaky od poľnohospodárov.

V závere si pochutnávajú na čipsoch s výhľadom na „Křiváň.“ Televízny spot sa končí claimom „Slovakia – to si zamiluješ.“  

„Príbeh československého páru v podaní známych a kvalitných hercov je veľmi dobrý v komunikácii tradičných hodnôt a ich vzájomného pochopenia. Mladý herecký pár zároveň funguje naprieč generáciami a odstraňuje tak bariéry medzi mladšími a staršími spotrebiteľmi,“ uviedla pre Mediálne.sk brand manažérka spoločnosti Intersnack Alica Pašková. 

Spot je nasadený do televízie a na oficiálny YouTube kanál spoločnosti, v ďalšej fáze počíta značka s rozširením na sociálne siete a online. Vrámci kampane značka predstaví aj svoju novinku – Slovakia Chips Kotlíkové.   

„Cieľom kampane je komunikovať značku Slovakia ako tradičnú značku, ktorá je zároveň súčasná a prináša spotrebiteľom produkty z najkvalitnejších surovín,“ dodala A. Pašková.

Kreatívny koncept má svoju adaptáciu aj na českom trhu, kde Intersnack promuje lokálnu značku Bohemia Chips. Scenár spotu má podobnú podobu, no postavy si roly v reklame vymenili – sprievodcom po krajine je Čech.