V rámci kampane uviedla značka nový televízny spot, ktorý je ladený športovo. Obsadila doň opäť hercov Kristínu Svarinskú a Jiřího Mádla.

Reklama má polminútovú aj 20- a 25-sekundovú, je nasadená na Slovensku a v Česku. Výrobu a scenár mala pod palcom česká agentúra AdHackers.

Natáčania sa zúčastnilo asi 100 ľudí, produkcia prebehla na hokejových štadiónoch. Zapojili sa aj profesionálni hráči, hokejové akcie sa nakrúcali s dronom. V spote si zahrali aj českí a slovenskí fanúšikovia.

Slovakia Chips v rámci kampani uviedli limitovanú edíciu obalov, na ktorých sú vyobrazení štyria známi slovenskí hráči. Na obaloch sú Ján Lašák, Tomáš Surový, Milan Bartovič a Libor Hudáček.

„Hlavná myšlienka komunikácie vychádza zo skutočnosti, že obidva národy Slováci aj Česi sú milovníci hokeja, a ten je športom číslo jeden. Hokej si užívame z pohodlia domova, v pohostinstvách či na štadiónoch. Jedno je ale vždy rovnaké, láska k hokeju v nás prebúdza spolupatričnosť, silné emócie i národnú hrdosť. Hodnoty, ktoré sú charakteristické pre obe naše značky,“ uviedol Ondřej Široký, marketingový manažér za obidve krajiny Intersnack, ktorý v susednej krajine výrobky predáva pod značkou Bohemia Chips.

Pre spotrebiteľov má Intersnack súťaž o zájazd ns MS. Prebieha na webe slovakiafandi.sk. V rámci partnerstva bude môcť značka Slovakia využívať logo slovenskej hokejovej reprezentácie, komunikovať svoje logo na mantineloch zimných štadiónov, bude súčasťou televíznych prenosov zápasov slovenskej reprezentácie so svojimi sponzorskými odkazmi a na TV kocke priamo v aréne zápasov reprezentácie.

Partnerstvo Slovakia Chips so zväzom a reprezentáciou sa týka tohtoročných MS, ako aj budúcoročného šampionátu, ktorý hostí Slovensko.

Slovakia Chips majú hokejovú kampaň, upravili aj obaly

Slovakia Chips s tematickými obalmi Zdroj: Intersnack