Telekomunikačný operátor sa zároveň stal aj generálnym partnerom celého projektu. Cieľom partnerstva je prepojiť prémiovú hudobnú službu s hudobným prostredím.

„Plánujeme naďalej pokračovať v edukácii a kontentovo posilniť tak Deezer, ako aj prítomnosť Telekomu na sociálnych sieťach,“ uviedla pre Mediálne.sk šéfka marketingovej komunikácie Slovak Telekomu Drahomíra Juríková.

Tvárou celej kampane pre službu Deezer je rapper Ego, ktorý sa objavil okrem televíznych spotov aj na ďalších vizuáloch kampane.

V minulosti bol operátor partnerom šou SuperStar aj Hlas Česko Slovenska, ktorú aktuálne opäť vysiela konkurenčná televízia Markíza. „Nerozhodujeme sa podľa televízie, ale podľa projektu. Keďže sme s Hlasom už skúsenosť mali, cítili sme, že pre Deezer potrebujeme iný formát,“ vysvetľuje D. Juríková.

Ako ďalej dodáva, z hľadiska pozicioningu značky Telekom má Deezer fungovať ako diferenciátor, inovácia a loyalty element. „Unikátnu streamingovú službu poskytujeme v rámci slovenských operátorov exkluzívne. Našim zákazníkom ju prinášame bezplatne, respektíve za zvýhodnených podmienok. Práve televízia je kľúčovým médiom kampane a budujeme ním primárne znalosť služby a jej benefitov,“ uzavrela.

Kreatívny koncept pochádza z dielne reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi.

Slovenskú premiéru X Factoru sledovalo podľa informácií Mediálne.sk 326-tisíc divákov z komerčnej cieľovej skupiny (rating 9,9 %). Celkovo išlo o zhruba 475-tisíc ľudí starších ako 12 rokov. Viac informácií.