Najväčší počet prihlášok zo Slovenska zaslala reklamná agentúra Jandl – v kategórii PR a Cyber bude bojovať o shortlist so selfpromo prácou Najväčšia malá agentúra na svete.

Medzi prihláškami od Jandl je aj práca See`Ya Fotoproduktion.

Do Cannes prihlásila svoju prácu pre Aknecolor aj reklamná agentúra Zaraguza Digital, na festivale zabojuje aj Mayer/McCann Erickson s prácou pre značku Coca-Cola a kampaň Bohatšie Slovensko.

Agentúra Adbee na najväčší reklamný festival prihlásila facebookový gril pre Marka Zuckerberga, Made by Vaculik prihlásila prácu lietajúce auto pre Aeromobil, Istropolitana Ogilvy bude súťažiť s prácou pre značku Citroën.

Najviac prác prihlásili slovenské agentúry do kategórie PR, celkovo sedem prác od piatich agentúr.

Cannes Lions tento rok otvorí svoje brány už po 61-krát. Ocenenia odovzdá v kategóriách Branded Content & Entertainment, Creative Effectiveness, Cyber, Design, Direct, Film, Film Craft, Innovation, Media, Mobile, Outdoor, PR, Press, Product Design, Promo & Activation, Radio, Titanium and Integrated.