Dominika Cibulková je meno, ktoré rezonuje nielen v tenise, ale dnes už aj vo svete fitness a zdravého životného štýlu. Úspech v športe je jedna vec, ale vybudovať značku, ktorá rezonuje s komunitou, je úplne iná výzva. Aby bola táto myšlienka úspešná, musí značka získať silnú vizuálnu identitu, ktorá jej dodá autentickosť a dlhodobú hodnotu.

Značka, ktorá rozpráva príbeh

ShapeApp vznikla ako tréningová aplikácia, ktorá je postavená na osobnej skúsenosti Dominiky Cibulkovej a jej záväzku v boji s nadváhou, ktorá inšpirovala mnohých. Stavia na autentickosti a dôvere, pretože zakladateľka je dôkazom, že systematický prístup prináša výsledky.

ShapeApp
Zdroj: ShapeApp

Na vybudovanie dôvery a príslušnosti ku komunite je nevyhnutný silný branding. Značka sa preto nespolieha len na slávu Dominiky Cibulkovej, ale aj na premyslenú stratégiu, ktorá spája dizajn, funkcionalitu a hodnoty.

Za vizuálnou identitou ShapeApp stojí renomovaná dizajnérka Mikina Dimunová, ktorej prácu využívajú značky v Európe, Kanade či Dubaji a za vizuálne identity získala nominácie aj ocenenie v súťaži Národná cena za dizajn. Jej cieľ bol jasný: vytvoriť branding, ktorý nebude len estetickým doplnkom, ale kľúčovou súčasťou identity ShapeApp. Značka preto nekončí pri aplikácii.

„Pri tvorbe identity bolo nevyhnutné zachytiť podstatu transformačného procesu, ktorý nie je o krátkodobých výsledkoch, ale o dlhodobej zmene myslenia a návykov. Tento princíp sa vizuálne odráža aj v typografii, ktorú predstavuje typografický gradient zdôraznený animáciami.“ približuje Dimunová.

ShapeApp
Zdroj: ShapeApp

Komplexný "ekosystém"

Za biznisovou expanziou značky stojí Natália Selveková, ktorá zároveň zostavila tím odborníkov, ktorí pracovali na celkovej produkcii projektu – od budovania značky, cez tvorbu videí, až po vývoj webu a funkčnej aplikácie. Celý projekt zahŕňa personalizované tréningy, výživové plány a psychologickú podporu. Súčasťou je aj výživový doplnok Burn Down Metabolic Enhancer, ktorý je prvým produktom v rade špecializovaných doplnkov na podporu tréningového procesu.

Dominika Cibulková osobne dohliada na dizajn tréningových pomôcok a produktov, čo garantuje ich kvalitu a funkčnosť. „Chcela som, aby každý detail odrážal filozofiu ShapeApp – dôraz na dlhodobú premenu, nielen krátkodobé výsledky,“ hovorí Cibulková.

ShapeApp
Zdroj: ShapeApp

Budovanie hodnoty a komunity

ShapeApp ukazuje, že vytvoriť úspešný brand nie je len o marketingu, ale o autentickosti a konzistencii. Dominika Cibulková a jej tím stavili na silnú vizuálnu identitu, ktorá osobný príbeh zakladateľky spája so športom, estetikou a funkčnosťou do jedného celku.

„Je to dynamická platforma, ktorá prepája komunitu ľudí odhodlaných dosiahnuť skutočnú transformáciu. Ponúka nástroje, inšpiráciu a podporu pre každého, kto chce napredovať – fyzicky, mentálne aj životne,“ uzatvára Mikina Dimunová.

Ilustračné foto.
Neprehliadnite

Praha postaví obrovskú železničnú stanicu v podzemí, Bratislave vraj stačí malý 'facelift'

Lidl Belfast
Neprehliadnite

Na čapované pivo do Lidla? Reťazec sa chystá otvoriť svoj prvý bar priamo v predajni

Ilustračné foto
Neprehliadnite

Sieť obchodov s lacnou značkovou módou expanduje. Predajne otvorí na západe a východe Slovenska

OC Klokan
Neprehliadnite

V blízkosti Bratislavy pribudnú dve obchodné centrá, na obzore sú ďalšie na celom Slovensku

Hebe
Neprehliadnite

Drogéria Hebe otvára druhú predajňu. Po Bratislave sa môžu tešiť na východe Slovenska

Asko nábytok
Neprehliadnite

Asko mení majiteľa, predajne s nábytkom kúpil rakúsky gigant