Nepamätám si, že by v histórii najprestížnejšieho kreatívneho festivalu na svete Cannes Lions získala sieť reštaurácií toľko ocenení v kategórii outdoor. Ocenené práce svedčia o tom, že porota

mala v tejto kategórii asi rovnako veľkú chuť na jedlo ako kreatívci na ceny.


Slabý catering v Cannes?


Efekt zaroseného

abribusu pomáhal efektne predávať čerstvý šalát v McDonald's. Silver Lion pre Heye & Partner GmbH.



Slabý catering v Cannes?


Obrovské servítky, ktoré ste si mohli aj skutočne zobrať, propagovali najväčší hamburger od McDonalds Big ‘N’ Juicy. Silver Lion pre DDB Stockholm.



Slabý catering v Cannes?


McDonald's je otvorený celú noc. Túto správu sa dozviete až večer, keď sa vďaka osvetleniu odhalí celé logo spoločnosti a zrkadlovo napísaná veta. Bronze Lion pre DDB Sydney.



Slabý catering v Cannes?


To, čo vidíte, nie je interiér supermarketu. To len obchod HomePlus polepil celú najbližšiu stanicu metra potlačou svojich výrobkov. Ak si ich chcete skutočne kúpiť, stačí prísť na jeho slávnostné otvorenie. Bronze Lion pre Cheil Worldwide Inc.



Slabý catering v Cannes?


Ako odkomunikovať to, že McDonald's recykluje 6 200 ton papiera ročne? Čo tak ešte raz použiť staré reklamy? Bronze Lion Campaign pre TBWA\PARIS.



Slabý catering v Cannes?