V tendri, ktorý mal štyri kolá a trval viac ako päť mesiacov, uspela agentúra Wiktor Leo Burnett (WLB).
Pre automobilovú značku začnú kreatívci z agentúry WLB na slovenskom trhu pracovať od nového roka. Agentúra po vyhodnotení tendra strieda MullenLowe GGK Slovakia po 15 rokoch.
Pozornosť na elektromobilitu
„Agentúre MullenLowe GGK Slovakia, ako aj celému tímu, ktorý pre značku Škoda pracoval, ďakujem za seba, aj za celú spoločnosť Škoda Auto Slovensko za doterajšie roky skvelej a kvalitne odvedenej práce. V spolupráci so šikovnými a kreatívnymi ľuďmi, s ktorými sme za tie roky spolupracovali, rástla naša značka až tam, kde je teraz a stala sa lídrom v predaji áut na Slovensku,“ uviedol Jan Steyrer, marketingový vedúci spoločnosti Škoda Auto Slovensko.
Podľa jeho slov sa chcú v Škode novým prístupom v komunikácii
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?