Zlatý bažant sa v tohtoročnej vianočnej kampani znovu rozhodol posilniť komunikačný koncept Svetové slovenské. Tentokrát použil známy motív newspeaku, ktorý prvý krát uviedol v apríli.
Minulý rok mohli diváci na TV obrazovkách sledovať dva spoty, z toho jeden, ktorý sa týkal predvianočného zhonu a druhý uvedenia limitovanej edície tmavého devätnásť stupňového piva Porter.
Tento rok sú tiež dva, hlavný 25-sekundový a 10-sekundový, v ktorom Zlatý Bažant uviedol tohtoročnú vianočnú špecialitu – tmavé pivo Bock v sviatočnom štvorbalení.
Ako pre Mediálne.sk uviedla agentúra Istropolitana Ogilvy, leitmotívom tohtoročnej vianočnej komunikácie sú darčeky. V hlavnom spote si ľudia v jednoduchom príbehu postupne želajú rôzne svetové darčeky od skipasu, push-upky a raftu až po facelifting alebo bike. Všetci sa stretli na vianočnom večierku, kde spoločne pijú pivo Zlatý bažant.
- Pozrite si spoty na blogu reklamy: Svetové darčeky Limitovaná edícia piva Bock
„Darčeky si želáme svetové, ale Vianoce chceme mať svetové slovenské, len tak si ich naozaj vychutnáme,“ zaznie na záver spotu spolu s claimom kampane.
V rámci outdoorovej komunikácie sa Istropolitana Ogilvy rozhodla, že využije motív „newspeakového“ vianočného stromčeka plného darčekov. Mediatypmi kampane sú TV spoty a outdoor.
Vizitka kampane Svetové darčeky od Istropolitana Ogilvy
Kreatívny riaditeľ: Peter Darovec, Vlado Slivka
Art director: Peter Baslík
Copywriter: Matúš Priehoda, Vlado Slivka
Account manager: Martin Toman
Použité médiá - image časť kampane: tv, outdoor