Skipas či facelift? Zlatý Bažant želá svetové slovenské Vianoce

Zlatý bažant sa v tohtoročnej vianočnej kampani znovu rozhodol posilniť komunikačný koncept Svetové slovenské. Tentokrát použil známy motív newspeaku, ktorý prvý krát uviedol v apríli.

Minulý rok mohli diváci na TV obrazovkách sledovať dva spoty, z toho jeden, ktorý sa týkal predvianočného zhonu a druhý uvedenia limitovanej edície tmavého devätnásť stupňového piva Porter.

Tento rok sú tiež dva, hlavný 25-sekundový a 10-sekundový, v ktorom Zlatý Bažant uviedol tohtoročnú vianočnú špecialitu – tmavé pivo Bock v sviatočnom štvorbalení.

Ako pre Mediálne.sk uviedla agentúra Istropolitana Ogilvy, leitmotívom tohtoročnej vianočnej komunikácie sú darčeky. V hlavnom spote si ľudia v jednoduchom príbehu postupne želajú rôzne svetové darčeky od skipasu, push-upky a raftu až po facelifting alebo bike. Všetci sa stretli na vianočnom večierku, kde spoločne pijú pivo Zlatý bažant.

„Darčeky si želáme svetové, ale Vianoce chceme mať svetové slovenské, len tak si ich naozaj vychutnáme,“ zaznie na záver spotu spolu s claimom kampane.

V rámci outdoorovej komunikácie sa Istropolitana Ogilvy rozhodla, že využije motív „newspeakového“ vianočného stromčeka plného darčekov. Mediatypmi kampane sú TV spoty a outdoor.

Vizitka kampane Svetové darčeky od Istropolitana Ogilvy

Kreatívny riaditeľ: Peter Darovec, Vlado Slivka

Art director: Peter Baslík

Copywriter: Matúš Priehoda, Vlado Slivka

Account manager: Martin Toman

Použité médiá - image časť kampane: tv, outdoor

 

Skipas či facelift? Zlatý Bažant želá svetové slovenské Vianoce

Zdroj: cta