Aj tentoraz sa môžete podieľať na rozhodovaní o najlepšej kampani za predošlý mesiac. Tentoraz je v nominácii 13 kampaní, ktoré značky nasadili v priebehu apríla.
Z hlasovania odbornej poroty, agentúr a verejnosti vzíde aj tentoraz víťaz. Spoločný hlas verejnosti má v hlasovaní pätinovú váhu, rovnako ako body, ktoré odovzdajú reklamné agentúry. Hlasovanie odbornej poroty má trojpätinovú váhu.
Vaša pomoc pri výbere najlepších kampaní bude ocenená, jedného z hlasujúcich odmeníme štvrťročným digitálnym predplatným týždenníka TREND.
Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca na Mediálne.sk
Deadline na hlasovanie – vyplnenie formulára – je do utorka 28. mája do 10:00 h. Viac informácií o hlasovaní.
Shortlisty do Kampane mesiaca vyberá redakcia Mediálne.sk na základe prihlásených prác a vlastného monitoringu.
SHORTLIST KAMPANE MESIACA (APRÍL 2019)
Tešíme sa na vaše hodnotenia!