Klub reklamných agentúr Slovenska, organizátor súťaže, v piatok zverejnil shortlist 18. ročníka Effie. Z 15 prihlásených prác od deviatich reklamných agentúr porota prvého kola posunula na shortlist šesť prác.
Zaraguza je vo výbere v produktovej kategórii FMCG – potraviny a nápoje za prácu Fofola: Dáš si Meflón?, ako aj v špeciálnej kategórii Media Inovations/Events za koncept Pohostinstvo '73 pre klienta Heineken.
Za prácu pre Heineken v tej istej kampani pre značku Zlatý Bažant '73 má shortlist aj Wiktor Leo Burnett v produktovej kategórii FMCG.
Istropolitana Ogilvy sa do výberu dostala s kampaňou pre VÚB banku – Peťa Polnišová skúša produkty VÚB za vás, zaradená je v produktovej kategórii finančné služby – banky.
Shortlist majú aj dve kampane na telekomunikačné služby, ktoré sú tiež samostatnou produktovou kategóriou. Nomináciu získal MUW Saatchi & Saatchi za Jura pre Slovak Telekom a Triad Advertising za Rozprávajme sa viac pre O2 Slovakia.
Víťazov Effie Awards Slovakia 2016 vyhlásia počas slávnostného odovzdávania cien Effie Slovakia 2016 a Agentúra roka 2016, ktoré sa uskutoční vo štvrtok 24. novembra v Bokovke na Sabinovskej ulici v Bratislave.