V pokračovaní kampane pre tých, ktorí ešte nikdy nevyskúšali Coke Zero, spustil nový spot v spolupráci s ESPN College Gameday a hudobnou službou Shazam.
Coca-Cola v v spote divákom vysvetľuje, že na to, aby rozpoznali zvuk Zero, im postačí mobilná aplikácia Shazam. Tá totiž dokáže okrem hudby identifikovať aj zvuk pri nalievaní kolového nápoja do pohára.
Rozpoznanie zvuku z videa skutočne funguje, pri reálnom nalievaní už appka zrejme nebude vždy taká úspešná.
Shazam následne načíta stránku s pohárom a po niekoľkých sekundách používateľov presmeruje na stránku CokeZero.com, kde dáva na výber pred pokračovaním vybrať si zo štyroch partnerov – 7 eleven, Domino’s pizza, Speedway a QuickTrip. Pri objednávke dostanú spotrebitelia v USA fľašu nápoja zadarmo.
Po výbere žiada značka o dátum narodenia a e-mailovú adresu a vyzýva k sharovaniu medzi priateľmi cez Facebook a Twitter. Súčasťou kampane je tiež hashtag #sectionzero.
Za kampaňou, ktorá je nasadená prostredníctvom viacerých spotov, klasických medií či komunikácie na sociálnych sieťach, stojí reklamná agentúra Ogilvy&Mather.