Najsexistickejšou za rok 2014 v súťaži Sexistické prasátečko je podľa verejnosti, ktorá hlasovala na internete, reklama zlínskej odnože strany ČSSD. Okrem nahého ženského tela vizuál umocnil text „Pro spoustu z nás to bude poprvé. Nestyďte se nám dát šanci...“. Týmito slovami vyzývala ČSSD svojich voličov.

Sexistické prasátečko opäť hodnotilo nahotinky. Toto sú „najsexi“ české reklamy

Zdroj: Mediaguru.cz

Pre odborných porotcov sa stala „víťaznou“ reklama so sloganom „Vždy na pravém místě“, ktorou sa prezentovala strana TOP 09 z Havířova. Rovnako okrem „pálivého“ textu nechýbalo nahé ženské telo.

Sexistické prasátečko opäť hodnotilo nahotinky. Toto sú „najsexi“ české reklamy

Zdroj: Mediaguru.cz

V kategórii Stereotypy a jazykový sexizmus „zaujala“ práca Rádia Spin, ktoré vo svojej kampani stavilo na ryšavku a text „Čím rezavější střecha, tím vlhčí sklep“.

Sexistické prasátečko opäť hodnotilo nahotinky. Toto sú „najsexi“ české reklamy

Zdroj: Mediaguru.cz

Striebornú priečku si vybojovalo Hnutie otevřená radnice Litvínov. 

Sexistické prasátečko opäť hodnotilo nahotinky. Toto sú „najsexi“ české reklamy

Zdroj: Mediaguru.cz

„Dostal jsem ji jazykem“, hovorí nahý muž z bilbordovej kampane Jazykového a vzdělávacího institutu. Práca získala bronzové antiocenenie.

Sexistické prasátečko opäť hodnotilo nahotinky. Toto sú „najsexi“ české reklamy

Zdroj: Mediaguru.cz

V kategórii Objektifikácia alebo ukáž všetko si striebornú priečku vydobyla reklama s veľkými bradavkami od Autoklimy Brno. Ukázať skoro všetko sa oplatilo.

Sexistické prasátečko opäť hodnotilo nahotinky. Toto sú „najsexi“ české reklamy

Zdroj: Mediaguru.cz

Bronz získal súťažný reklamný návrh pre Slezkú univerzitu v Opavě a jej prvý deň v škole.