Najsexistickejšou za rok 2014 v súťaži Sexistické prasátečko je podľa verejnosti, ktorá hlasovala na internete, reklama zlínskej odnože strany ČSSD. Okrem nahého ženského tela vizuál umocnil text „Pro spoustu z nás to bude poprvé. Nestyďte se nám dát šanci...“. Týmito slovami vyzývala ČSSD svojich voličov.
Zdroj: Mediaguru.cz
Pre odborných porotcov sa stala „víťaznou“ reklama so sloganom „Vždy na pravém místě“, ktorou sa prezentovala strana TOP 09 z Havířova. Rovnako okrem „pálivého“ textu nechýbalo nahé ženské telo.
Zdroj: Mediaguru.cz
V kategórii Stereotypy a jazykový sexizmus „zaujala“ práca Rádia Spin, ktoré vo svojej kampani stavilo na ryšavku a text „Čím rezavější střecha, tím vlhčí sklep“.
Zdroj: Mediaguru.cz
Striebornú priečku si vybojovalo Hnutie otevřená radnice Litvínov.
Zdroj: Mediaguru.cz
„Dostal jsem ji jazykem“, hovorí nahý muž z bilbordovej kampane Jazykového a vzdělávacího institutu. Práca získala bronzové antiocenenie.
Zdroj: Mediaguru.cz
V kategórii Objektifikácia alebo ukáž všetko si striebornú priečku vydobyla reklama s veľkými bradavkami od Autoklimy Brno. Ukázať skoro všetko sa oplatilo.
Zdroj: Mediaguru.cz
Bronz získal súťažný reklamný návrh pre Slezkú univerzitu v Opavě a jej prvý deň v škole.