Ďalšia pivná značka z portfólia Pivovarov Topvar, ktorá prichádzajúcu letnú sezónu nenechá bez reklamnej kampane, je aj tento rok Šariš. Opäť vo svojej komunikácii tvrdí, že je „Srdcom Východniar.

Šariš má na východe "veľmi silnú základňu konzumentov aj fanúšikov, ľudí hrdých na svoj pôvod. Východniarom Šariš imponuje ako značka, ktorá dokazuje svoju príslušnosť regiónu vo všetkom, čo robí,  a je jedným z nich," vysvetľuje pre Mediálne.sk account director z agentúry MUW Saatchi & Saatchi Zuzana Barková.

Hlavným protagonistom tohtoročného spotu je nesmelý mladík, ktorý začne v bare hrať na gitare a spievať svoju obľúbenú pieseň. Svojím výkonom rozsvecuje nielen svoj, ale postupne všetky krígle v bare. Vlna pozitívnej energie, ktorú vysiela, zasahuje a vťahuje do príbehu aj ostatných ľudí z baru, ktorí sa k nemu spontánne pridávajú. V závere už spieva celý bar a zaznie veta „Čo robíme zo srdca, prežívame naplno“, doplnená o claim „Šariš – Srdcom východniar“.

„Narozdiel od predchádzajúcich dvoch spotov, kde sme hrdosť zobrazovali cez gesto priloženia krígla na srdce a jeho následné rozsvietenie, sme túto vizualitu v najnovšom spote posunuli ešte ďalej. Svietenie kríglov je prezentované viac prirodzenou cestou, prostredníctvom emócií a hudby, keďže ich rozsvecuje vlna pozitívnej energie vysielaná každým, kto cíti Šariš v srdci,“ dodáva Barková.

Polminútový televízny spot dopĺňajú printové a outdoorové vizuály, na ktorých je zobrazená partia mladých ľudí so svietiacimi kríglami na srdci, čo vizuálne nadväzuje na predchádzajúcu komunikáciu značky s headlinom „Keď sme spolu, máme na srdci to isté“.

Kreatívny koncept pochádza z dielne reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi.

Šariš je v letnej kampani opäť „Srdcom Východniar“

Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

Vizitka kampane

Creative director: Rasťo Uličný, Ivan Horváth

Art director: Daniel Markovič, Tomáš Bohuš

Copywriter: Ivan Horváth, Roman Hríbik

Account director: Zuzana Barková

Account manager: Zuzana Imrichová

Production: Hitchhiker Films

Director: Tim Lohr

Photo: Matúš Bence

Médiá: TV, OOH

Termín nasadenia kampane: apríl, máj