Ďalšia pivná značka z portfólia Pivovarov Topvar, ktorá prichádzajúcu letnú sezónu nenechá bez reklamnej kampane, je aj tento rok Šariš. Opäť vo svojej komunikácii tvrdí, že je „Srdcom Východniar.
Šariš má na východe "veľmi silnú základňu konzumentov aj fanúšikov, ľudí hrdých na svoj pôvod. Východniarom Šariš imponuje ako značka, ktorá dokazuje svoju príslušnosť regiónu vo všetkom, čo robí, a je jedným z nich," vysvetľuje pre Mediálne.sk account director z agentúry MUW Saatchi & Saatchi Zuzana Barková.
Hlavným protagonistom tohtoročného spotu je nesmelý mladík, ktorý začne v bare hrať na gitare a spievať svoju obľúbenú pieseň. Svojím výkonom rozsvecuje nielen svoj, ale postupne všetky krígle v bare. Vlna pozitívnej energie, ktorú vysiela, zasahuje a vťahuje do príbehu aj ostatných ľudí z baru, ktorí sa k nemu spontánne pridávajú. V závere už spieva celý bar a zaznie veta „Čo robíme zo srdca, prežívame naplno“, doplnená o claim „Šariš – Srdcom východniar“.
„Narozdiel od predchádzajúcich dvoch spotov, kde sme hrdosť zobrazovali cez gesto priloženia krígla na srdce a jeho následné rozsvietenie, sme túto vizualitu v najnovšom spote posunuli ešte ďalej. Svietenie kríglov je prezentované viac prirodzenou cestou, prostredníctvom emócií a hudby, keďže ich rozsvecuje vlna pozitívnej energie vysielaná každým, kto cíti Šariš v srdci,“ dodáva Barková.
Polminútový televízny spot dopĺňajú printové a outdoorové vizuály, na ktorých je zobrazená partia mladých ľudí so svietiacimi kríglami na srdci, čo vizuálne nadväzuje na predchádzajúcu komunikáciu značky s headlinom „Keď sme spolu, máme na srdci to isté“.
Kreatívny koncept pochádza z dielne reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi.
Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi
Vizitka kampane
Creative director: Rasťo Uličný, Ivan Horváth
Art director: Daniel Markovič, Tomáš Bohuš
Copywriter: Ivan Horváth, Roman Hríbik
Account director: Zuzana Barková
Account manager: Zuzana Imrichová
Production: Hitchhiker Films
Director: Tim Lohr
Photo: Matúš Bence
Médiá: TV, OOH
Termín nasadenia kampane: apríl, máj