Značka sa snaží reagovať na trend návratu k ľudovým tradíciám či remeslám, ktorý je na Slovensku aktuálne populárny.

Na novom vzhľade plechoviek Šariš spolupracoval s grafickým dizajnérom Tomášom Kompaníkom, ktorý stojí aj za vizuálmi folklórneho festivalu Východná a projektom ahaslovakia. Pri tvorbe dizajnu sa autor inšpiroval tradičnou výšivkou, ktorá pochádza z krojov zo šiestich rázovitých obcí Blažov, Úpor, Rejdová, Ždiar, Kendice a Torysky.

„V Šariši sme presvedčení, že výšivka by sa nemala zachovať len na historických fotografiách a v kronikách. Preto sme sa rozhodli tento národný podklad priniesť aj ďalším generáciám,“ uviedol brand manažér značky Šariš Martin Stanko.

Ako ďalej uvádza, ľudové motívy a tradície sú v každom kúte Slovenska známe v inej podobe a folklór spája ľudí naprieč celou krajinou rovnako, ako to robí pivo Šariš.

„Pevne veríme, že sa nám vďaka tomuto prepojeniu podarí ešte viac priblížiť k milovníkom zlatého moku, a tiež, že podporíme vnímanie Šariša ako značky, na ktorú môžu byť Slováci hrdí,“ uzavrel M. Stanko.

Nový dizajn pripravila značka pre pivá Šariš 10° a Šariš Zlatá 12°. 

Šariš si dal na plechovky s pivom ľudové výšivky

Zdroj: PR Clinic