Šariš sa pokúša zapojiť spotrebiteľov interaktívnym spôsobom. Značka zo skupiny Pivovary Topvar sa rozhodla zveriť im kompletne do rúk osud nového druhu piva. Ten si spotrebitelia voľbou rôznych parametrov namixujú na webovej stránke. Iniciatíva dostala názov Prilož srdce k dielu, odvodeného od základného claimu piva Srdcom východniar. 

„My v pivovare Šariš veríme, že iskru pivu dávajú ľudia. Preto vám ponúkame šancu navrhnúť, ako bude chutiť naša nová limitovaná edícia, na ktorú sa môžete tešiť už v septembri,“ píše Šariš na margo iniciatívy na svojom webe.

Zapojení používatelia si môžu zvoliť ľubovoľnú úroveň stupňovitosti, horkosti, farby, plnosti a chmeľovej vône. Pre menej znalých je každý krok doplnený aj teoretickými informáciami o tom-ktorom parametri a jeho úlohe v konečnom produkte. Všetky kroky sú tiež graficky vizualizované.

V závere internetový „sládok“ uvidí pivo podľa vlastnej chuti, ktoré je automaticky zaradené do širšieho hlasovania. Svoj výtvor si tiež môže porovnať s najviac preferovanými vlastnosťami na základe voľby ostatných používateľov. Podľa aktuálneho stavu hlasovania Slováci túžia po 11-percentnom polotmavom a málo horkom pive s nízkou plnosťou a iba slabou chmeľovou vôňou.

Podľa pravidiel súťaže možno variť virtuálne pivo na webe približne do polovice júna a na pultoch sa objaví o zhruba tri mesiace neskôr. Výhrou je okrem možnosti rozhodnúť o pivnej ponuke aj súkromná prehliadka pivovaru vo Veľkom Šariši pre desať vyžrebovaných aj s jedným kamarátom.

Pivovar limitovanú edíciu piva prináša aj v súčasnosti. Volá sa Jantár a spotrebiteľov by mala prekvapiť farbou aj horkastou chuťou.

Ako výsledok spolupráce s fanúšikmi značka tiež nedávno pustila do éteru svoju staršiu reklamu v novom šate. Predabované texty pôvodného spotu vo „vychodňarčine“ navrhli spotrebitelia a znejú z úst Milana „Juniora“ Zimnýkovala a Mariána Čekovského.

Aj k projekt Reklama po vychodňarsky má súťažný charakter. Hlavnou výhrou je účasť na nakrúcaní televízneho spotu s Juniorom a M. Čekovským, posedenie s obomi osobnosťami a pivo Šariš na polroka grátis.