„Je nám veľmi ľúto, že naša rozhlasová reklama nebola prijateľná pre niektorých poslucháčov,“ uviedol hovorca spoločnosti s tým, že reklama na model Smart FourFour bude nahradená inou.

V reklame vystupuje rodina, ktorá sa rozpráva počas jazdy autom. Matka hovorí: „Deti skutočne veria, že starý otec bol Santa Claus... Želám si, aby nikdy nezistili, že Santa Claus neexistuje.“ V pozadí počuť prekvapenú reakciu detí: „Čože?“

Jeden z používateľov Facebooku na stránke Smartu konštatoval, že „ak by existovala súťaž pre najbezohľadnejšiu a najnecitlivejšiu reklamu všetkých čias, táto by zvíťazila.“

Automobilka po sťažnostiach ľudí rozhodla o pozastavení reklamy v rádiách ešte v pondelok, spoty však niektoré stanice púšťali aj v ďalších dňoch. 

Kampaň ako taká komunikuje novinku v autách Smart, ktorá už disponujú štyrmi miestami na sedenie, teda aj zadným radom sedadiel. 

K novinku má výrobca aj televíznu kampaň, polminútový spot má však iný koncept ako rozhlasová inzercia.