Samsung si na obrandovanie vybral zastávky, jedna z nich je na bratislavskom Námestí SNP. Obe sa nesú v duchu Vianoc.

Prvá zastávka využíva aj technológiu Augmented reality a hologramu. Cestujúci pri jej aktivovaní využijú svoje smartfóny, s ktorými si stiahnu do svojich zariadení aplikáciu, ktorá im vytvorí ilúziu pohybujúcej sa „skutočnej“ snehovej vločky, ako symbolu Vianoc.

Samsung vianočne obrandoval zastávky, využil aj Augmented reality

Zdroj: Samsung

Po príchode cestujúceho na zastávku sa spustí krátka animácia Santu a jeho čiapky, z ktorej vytiahne krabicu s darčekom. Po skončení animácie sa na LCD obrazovke zobrazia pokyny, ako sa pripojiť na wifi a stiahnuť si súbor.

Následne si čakajúci zoberie z automatu plastovú pyramídu, ktorú špičkou položí do stredu displeja svojho smartfónu. Hologram animovanej vločky uvidí pri pozretí sa na pyramídu z boku.

Druhá zastávka imituje vianočnú obývačku so všetkým, čo k nej patrí – vianočnou výzdobou, hudbou aj vôňou.

Cestujúci má možnosť sa na zastávke odfotografovať, pridať si do fotografie vianočné doplnky a následne si ju odoslať na e-mail ako vianočnú spomienku, ktorú môže zdieľať s blízkymi. Po otvorení e-mailovej správy sa prehrá video s jeho fotografiou.

Samsung vianočne obrandoval zastávky, využil aj Augmented reality

Zdroj: Samsung

„Samsung je značka, ktorá chce prinášať okrem prémiových produktov aj prémiové zážitky. Verím, že oboma zastávkami spríjemníme čas cestujúcim a našim zákazníkom a zároveň ich vianočne naladíme a zabavíme,“ uviedla šéfka marketingu a PR Samsungu Tereza Vránková.

Zastávky navrhla mediálna agentúra Starmedia Co., na pomoc pri realizácii si vzala JCDecaux Slovakia.