Na priečelí stavby celkovo päťkrát premietala spot The Camera.Reimagined počas 2. a 3. marca. Celá kampaň sa nesie v duchu manifestu značky Samsung „Do What You Can’t, teda výzvy k búraniu bariér a robeniu nemožného. Pomôcť k tomu má digitálny a mediálny obsah, ktorý má spotrebiteľom predstaviť nové modely telefónov.

„Táto kampaň, ktorá zostáva verná tradícii neutíchajúceho inovačného úsilia, je ďalším príkladom toho, ako spoločnosť Samsung neustále posúva hranice možného – rovnako ako v prípade našich produktov a služieb,“ uviedla globálna marketingová riaditeľka spoločnosti Samsung Electronics Younghee Lee. 

Ako ďalej dodáva, prostredníctvom projekcie na budove mrakodrapu sa značka snažila preniknúť do spôsobu, akým spotrebitelia medzi sebou komunikujú, zapájajú sa do diania v dnešnom svete a prežívajú ho.

Okrem projekcie v Dubaji Samsung v rámci kampane realizuje vonkajšie propagačné akcie na významných a frekventovaných miestach na hlavných svetových trhoch, kde môžu spotrebitelia vyskúšať nové smartfóny.

V Barcelone napríklad značka postavila svoj showroom v tesnej blízkosti oficiálnej predajne Apple. Samsung zároveň na kampani spolupracuje s množstvom influencerov po celom svete.

Cestu k obrovskej LED projekcii na Burdž chalífa Samsungu umožnil aj fakt, že je spolutvorcom budovy. Skonštruoval ju cez svoju dcérsku spoločnosť Samsung C&T, ktorá na stavbe spolupracovala s ďalšími partnermi.