Golden Award of Montreux 2008 je jeden z najstarších európskych kreatívnych festivalov. Na jeho dvadsiatom ročníku sa v printovej reklame darilo najmä automobilovej inzercii, medzi ktorú sa votrela aj jazyková škola. Pozrite si samých zlatých víťazov.


Samé zlaté autá


Logo stačí. Hneď viete, kam sa až dostanete s novým SUV C-Crosser automobilky Citroën. Zlato pre Euro RSCG London.




Samé zlaté autá


Mercedes-Benz ani nemusel ukázať model G-Class, a aj tak je všetkým jasné, že Alpy sú preň len malým kopčekom. Zlato pre Jung von Matt, Hamburg.



Samé zlaté autá


Print s názvom Michael propagoval novú navigáciu do auta RNS 510, ktorá v sebe spája navigovanie aj zábavu. Zlato pre DDB Germany Berlin.



Samé zlaté autá


Práčka so stieračmi sa stala symbolom toho, že až z 95 percent dielcov Volkswagenu Golf môže vzniknúť niečo nové. Je takmer úplne recyklovateľný. Zlato pre DDB Germany Berlin.



Samé zlaté autá


Jazyková škola Inlingua vo svojej printovej reklame predávala originálny „materinský jazyk Angličana“ so zabudovaným „Th“. Zlato pre Kolle Rebbe Werbeagentur GmbH.