Telekom nasadil najprv krátky teasingový spot, v ktorom Bekim preberá žezlo od P. Sagana. S cyklistickým majstrom sveta spolupracoval operátor tri roky a jeho tvár využíval v komunikácii po celý rok vrátane najmasovejších vianočných kampaní.
Dôvodom výmeny P. Sagana za Bekima je podľa Telekomu nový komunikačný koncept a pozicioning značky v rámci skupiny Deutsche Telekom.
„Naším cieľom je inšpirovať zákazníkov, čo všetko môžu dokázať už dnes vďaka technologickým možnostiam. Zároveň im chceme pomôcť, aby prekonali bariéry, ktoré im bránia využívať tieto príležitosti naplno,“ hovorí senior manažérka marketingovej komunikácie Petra Novotná.
„Limity už neexistujú, stačí sa pripojiť do siete a máte všetko na dosah ruky, respektíve smartfónu, ak chceme byť presní. Navyše, u nás majú všetci zákazníci bez rozdielu k dispozícii najlepšiu mobilnú sieť na Slovensku, ktorá bola ocenená už piatykrát v rade,“ približuje východiská.
Za novým konceptom nazvaným „Áno“ stojí rovnako ako pri reklamách s P. Saganom agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Vyjadrenie súhlasu má naznačovať, že vždy keď si ľudia povedali „áno“, niečo sa vynašlo, objavilo či vylepšilo.
„Nie je to však len o technologickom pokroku. Aj malé ‚Áno‘ príležitosti vyskúšať niečo nové môže obohatiť náš bežný deň. Pozitívny prístup hýbe svetom,“ tvrdí operátor, ktorý naďalej pracuje aj s claimom o tom, že „nič nie je nemožné“.
„Áno“ musel povedať vo svojom živote aj Bekim, ktorý po úraze zostal imobilný. Prvé kroky dnes robí aj napriek prognózam lekárov. Tento odkaz dominuje aj v novej reklame Telekomu.
„Bekim svojím postojom myšlienku ‚Áno‘ doslova stelesňuje. Keď sa on dokáže rozhýbať a využívať súčasné možnosti, prečo ostatní nie?“ pýta sa Telekom.
„Nájsť niečo silné po troch úspešných rokoch s fenoménom ako je Peter Sagan, nebolo ľahké pre nás ani pre agentúru. Keď nám priniesli Bekimov príbeh, bez váhania sme povedali Áno. Bekim je podobne ako Peter jedinečný človek, ktorý dokázal a stále dokazuje ako sa dá aj v bežnom živote, ktorý nie je vždy ľahký, dosiahnuť aj nemožné,“ dodala P. Novotná.
Komunikáciu štartuje televízny spot, v ktorom Bekim hovorí o tom, čo mu prináša sieť od Telekomu. Značka chce stavať na prirodzenosti, preto v reklame vystupujú jeho skutoční priatelia a blízki ľudia: kamoš Šule, tréner Mišo, manželka Laura a mama Zuzana. Spot bude on-air od piatka.
Vizitka kampane
- Klient: Slovak Telekom, Jan Stanko, Petra Novotná, Ivana Daučíková, Denisa Šindelárová
- Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
- Creative Director: Jakub Kuvik
- Art director: Eduard Drexler, Veronika Holaňová
- Copywriter: Andrej Hrivnák, Ivana Polohová
- Strategy Director: Kamil Charvát
- Unit Director: Judita Horváth
- Account Manager: Tatiana Hrutková
- Režisér: Jan Švejkar
- Produkcia: Hitchhiker Films
- Mediálna agentúra: Wavemaker