Kampaň doplnia rozhlasové spoty v slovenských i českých rádiách a online reklama. Ako uviedla generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová, kampaň na Eurosporte sa osvedčila už v minulosti. „V predchádzajúcom roku videlo spoty SACR viac ako 100 miliónov divákov v 53 krajinách sveta,“ načrtla.

Eurosport ponúka globálne pokrytie s vysielaním športových podujatí, medzi ktorými bude napríklad Tour de France s Petrom Saganom či svetový seriál automobilových pretekov WTCC, ktoré v júni prídu aj na Slovensko.

Spot bude tiež nasadený počas tenisového turnaja French Open, automobilových pretekov 24 hodín Le Mans či atletických súťaží.

SACR zatiaľ nešpecifikovala, koľko opakovaní spotu si objednala. Do vysielania nasadí polminútovú reklamu Slovakia – Best Friends Forever, ktorú použila aj vlani. V roku 2013 vynaložila agentúra na televízne promo na Eurosporte 200-tisíc eur, nešlo o cenníkovú cenu, ale špeciálnu zľavnenú ponuku.

V aktuálnej kampani pribudnú aj spomínané rozhlasové spoty, na Slovensku zaznejú na staniciach Fun rádio, Jemné, Anténa Rock, v Česku ich zaradia Frekvence 1 a Evropa 2.

V rámci online kampane, ktorá sa zameriava najmä na krajiny visegrádskej štvorky, zvolila SACR kombináciu vyhľadávača Google a videoportálu YouTube. Zatiaľ čo na YouTube bude nasadená videopozvánka na dovolenku na Slovensku, používateľov Googlu bude oslovovať banerová a kontextová reklama, špeciálne pri vyhľadávaní tém ako hory, príroda, turistika, Slovensko, wellness, kúpele, akvaparky, gastro, podujatia, mestá a kultúra, Bratislava a Košice.

SACR sa chce sústrediť aj na nemecky hovoriacu klientelu, keďže Nemci tvoria po Čechoch a Poliakoch tretiu najväčšiu skupinu návštevníkov Slovenska. Agentúra rozšíri svoje marketingové aktivity na najznámejší a najväčší nemecký rezervačný dovolenkový portál Ab-in-den-urlaub.de. Ten okrem Nemecka úspešne pôsobí aj v Rakúsku a vo Švajčiarsku. Jeho používatelia si môžu priamo rezervovať pobyt v slovenských hoteloch.

Slovenské hotely zaznamenali vlani výrazný prepad v počte zahraničných aj domácich návštevníkov, SACR však v marci poukázala na to, že turisti u nás zostávajú dlhšie a minú viac peňazí.

Zväz cestovného ruchu kritizuje štát za nepriaznivé podmienky pre podnikanie a nedostatočnú propagáciu. V rebríčku konkurencieschopnosti turizmu Svetového ekonomického fóra za rok 2014 sa Slovensko prepadlo o sedem miest na 61. miesto zo 141 hodnotených krajín.