Prostredníctvom novej súťaže dáva Ryba Žilina šancu hrať s kódom na produkte o takmer 1 500 cien, ktoré majú asociáciu s vianočnými darčekmi. Žrebovať sa bude každý deň od spustenia súťaže až do jej konca, teda stredy 12. decembra.
Priaznivci žilinskej „modrej“ Tresky v majonéze a „červenej“ Tresky v majonéze Exklusiv nájdu 140-gramové balenia tohto produktu so špeciálnym súťažným viečkom. Typický symbol, zlatú rybku, zdobí vianočná čiapka.
Podľa toho, či zákazníci uvedú kód z „modrej“ alebo „červenej“ tresky, sú každý deň v hre o modré alebo červené treska ponožky slovenskej značky Funnysox s motívom vytvoreným špeciálne pre túto súťaž.
Ryba Žilina vyžrebuje každý deň 24 párov jednej a 24 párov druhej farby, ktoré prídu výhercom zabalené originálne – v tradičnom tégliku tresky.
Okrem toho bude denne vyžrebovaný aj jeden výherca živej jedličky, ktorá mu bude privezená domov v týždni po skončení súťaže.
Aj v tomto prípade ide o lokálneho partnera. Vianočné jedličky sú od žilinského prevádzkovateľa portálu Zivevianocnestromceky.sk. Výrobca tresky zo skupiny Preto takto rozdá vyše tisíc párov ponožiek a tri desiatky jedličiek.
Zdroj: Ponožky Ryba Žilina
Najväčším lákadlom celej súťaže má byť automobil Kia Ceed, ktoré dostane jeden výherca. „Preferencie našich zákazníkov, podľa ktorých si vyberajú buď našu štandardnú Tresku v majonéze alebo prémiovú Tresku Exklusiv, budú zohľadnené aj pri žrebovaní výhercu hlavnej ceny. Spomedzi všetkých zapojených spotrebiteľov vyžrebujeme po skončení súťaže jedného zákazníka, ktorý dostane na rok do bezstarostnej zápožičky buď modrý alebo červený model značky Kia Ceed,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina Michal Britvík.
Tento model firma nezvolila náhodne, keďže jeho výroba má svoju základňu práve v Žiline, rovnako ako rybia špecialita. M. Britvík zároveň dodáva, že pri zostavení portfólia všetkých výhier v súťaži prihliadali práve na ich slovenský pôvod a vianočný charakter.
Zdroj: Ryba Žilina
Mediálny mix k súťaži zahŕňa aj inzerciu v rádiách, printových médiách a OOH nosičoch. V rámci online priestoru plánuje Ryba Žilina šíriť výzvu cez sociálne médiá. Doména súťaže je na korporátnej stránke Rybazilina.sk, kde sú uvedené jej kompletné pravidlá.
Súťaž Legendárne Vianoce bude komunikovaná v rámci nosičov POS komunikácie (letáky, plagáty, woblery) vrátane sprievodných ochutnávok tresky v sieťach Coop Jednota, Billa Slovensko a tiež v menších predajniach potravín.
Názov vianočnej súťaže súvisí s hedlajnom kampane Legenda zo Žiliny, ktorú spustili v marci tohto roka, keď komunikáciu nasadili v printoch, outdoore či na sociálnych sieťach. Postarala sa o ňu agentúra Generations. Tá po dlhodobej spolupráci nahradila Triad Advertising.
Výrobca v aktuálnom koncepte zdôrazňuje, že tradičná špecialita má lokálny pôvod v Žiline. V kľúčovom vizuáli sa značka zamerala na jednoduchosť, odprezentovala tiež mierne upravený dizajn obalu v kombinácii s hedlajnom Legenda je zo Žiliny, ktorý má produkt odlišovať.
Zdroj: Ryba Žilina
Pridaný bol tiež detail odliepajúceho sa rohu, v ktorom vidno odhaľujúce sa logo firmy. Išlo zároveň o metaforu na otvorenie téglika tresky.