V rámci omladenia značky a snahy oživiť tradičný slovenský fastfood sa treska od Ryby Košice predstavila vtedy aj na festivale Pohoda, kde uviedla takzvanú čapovanú tresku – rohlík naplnený rybacím šalátom. Ryba Košice aj tento rok prišla s týmto nápadom na festival Pohoda, ktorý prebieha práve tento víkend.
„V roku 2013 sme na festival prišli ako partizáni s premiérou čapovanej tresky. Nakoniec to dopadlo nad naše očakávania a čapovaná treska sa stala hitom Pohody,“ hovorí pre Mediálne.sk riaditeľka marketingu Ryba Košice Iveta Štefánová.
Zdroj: Facebook.com
Zdroj: Facebook.com
Zaujímavosťou je, že na festival sa po prvýkrát dostavila aj priama konkurencia, firma Ryba Žilina. Nápad konkurencie sa jej zrejme zapáčil - svoju tresku rovnako predáva natlačenú do pečiva pod názvom Treska Exklusiv v rožku.
„Treska Exklusiv z Ryby Žilina má svoju stabilnú receptúru, ktorá je nezameniteľná a má množstvo fanúšikov, ktorí by ju nevymenili za žiadnu inú. Aj pre týchto ľudí je Ryba Žilina na festivale,“ uviedla firma na otázku, v čom sa podobný nápad odlišuje od produktu Ryby Košice. Treska v rožku je podľa firmy pochutinou pre aktívnych ľudí v pohybe.
Žilinská Ryba má v areáli Pohody takzvaný Treska Bar. V ponuke má aj grilované ryby či detské menu. Pri stánku majú návštevníkov udržať aj Fun Face fotobox alebo Stena odkazov. Aj v tomto sú si stánky oboch firiem podobné. Košická Ryba rovnako ponúka Funpage stenu, kreslenie s deťmi a Fotostenu, kde sa ľudia môžu nechať odfotiť. Výrobca na festivale promuje aj svoj najnovší produkt, Prepichovú Tresku, ktorú na trh uviedla v máji tohto roku. Viac informácií. Návštevníkom ponúka aj donášku priamo do stanu a nanuky značky Algida.
Zdroj: Pohodafestival.sk
Ryba Žilina prezentuje tento rok svoje produkty aj na iných eventoch ako MS vo varení halušiek, na Stretnutí zbojníkov, Cyrilometodských dňoch v Terchovej, na Bytčianskych zámockých hrách či na bežeckom podujatí Farbám neujdeš.