Ružoví kukláči bojujú za zodpovednosť na cestách. Prepadávajú TV programy

Union poisťovňa spolu s Ružovými kukláčmi po minuloročnom úspechu bojuje aj tento rok za poriadok na cestách. Kukláči, prostredníctvom ktorých Union komunikuje poistenie pre vodičov (PZP a havarijné poistenie), vyzývajú šoférov a ostatných účastníkov cestnej premávky k zodpovednej jazde prostredníctvom promovaného eventu – Víkend bez nehody, ktorý trvá od piatku 29.10. do pondelka 1.11.2010.

Ružoví kukláči vyzývajú verejnosť aj tento rok, aby neriadili vozidlo pod vplyvom alkoholu a iných omamných látok, dodržiavali maximálnu povolenú rýchlosť a jazdili zodpovedne k ostatným vodičom.

Komunikačná kampaň od agentúry Wiktor Leo Burnett prebieha okrem iného na internete prostredníctvom webových bannerov a sociálnej siete Facebook, na ktorej kukláči na čele s vedúcim El Comandantem vyzývajú svojich fanúšikov aj k tomu, aby prišli na vopred určené miesta vyzdvihnúť nálepky a nalepením na motorové vozidlo sa pridali k iniciatíve Víkend bez nehody. V rámci vonkajších médií sa v uliciach nachádzajú tabule zapichnuté do zeme, na ktorých sú výzvy na dodržiavanie povolenej rýchlosti.

Na televíznej obrazovke sa kukláči objavili vo formátoch Teleráno, Adela show a Počasie, kde priamo počas vysielacieho času vtrhol kaskadér a moderátorovi odovzdal obálku so sumou 15 eur za zodpovedné správanie sa na cestách. Súbežne kampaň beží aj v dopravnom servise rádia Expres a prostredníctvom internetovej stránky www.ruzovikuklaci.sk.

Kampaň bola spustená 25. októbra a potrvá do 1. novembra 2010. Poisťovňa Union sa prostredníctvom tohto eventu rozhodla propagovať aj kampaň na povinné zmluvné poistenie. Pochádza z dielne Wiktor Leo Burnett, mediálky Starmedia a digita.sk. Prvé kampaň s Ružovými kukláčmi získala ocenenia na Zlatom klinci, newyorskom festivale Midas Awards aj pražskom FLE media awards, ktorá oceňuje najlepšie mediálne kampane a inovatívne využitie médií v Česku a na Slovensku.