Ružoví kukláči ako víťazi FLE media awards aj Midas Awards

Online kampaň Ružových kukláčov z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett získala na prestížnej súťaži New Yorských festivalov Midas Awards zlato, rovnako tak TV spot Evička a striebro za integrovanú reklamnú kampaň. Podarilo sa tak premeniť všetky tri shortlisty na cenný kov.

Súťaž Midas Awars oceňuje komerčnú komunikáciu v segmente finančných služieb. Hlavnú cenu Grand Award tento rok rovnako ako minulý získala agentúra McCann Erickson z New Yorku za reklamu pre MasterCard v kategórii kreditných kariet. V tomto roku boli do súťaže prihlásené príspevky z 31 krajín celého sveta. Súťaž organizuje spoločnosť New York Festivals, na rozdiel od iných festivalov reklamy nie je limitovaná regionálne, ale odvetvovo. Cieľom je poskytnúť celkový globálny pohľad na reklamu a korporátnu komunikáciu v rámci finančnej komunity.

Ružoví kukláči ako víťazi FLE media awards aj Midas Awards

Ružoví kukláči sa stali tiež absolútnym víťazom piateho ročníku súťaže FLE media awards (FLEMA), ktorá oceňuje najlepšie mediálne kampane a inovatívne využitie médií v Česku a na Slovensku. Okrem Grand Prix si odniesli hlavnú cenu aj za najlepšiu kampaň, prihlasovateľom a víťazom bola v tomto prípade mediálna agentúra Starmedia.

Najlepšou malou kampaňou sa stal Istropolitana Projekt, ktorú realizovala agentúra Vaculik Advertising pre Vysokú školu múzických umení. Do tejto kategórie sa zaraďujú kampane s rozpočtom nižším ako 10 mil. Kč.

Ocenenie Inovatívna agentúra patrí Starmedii, lebo jej prihlásené kampane (Ružoví kukláči) získali v rámci súťaže najviac ocenení. Vďaka tomu získala Union poisťovňa aj ocenenie Inovatívny zadávateľ.

Celkovo bolo zo Slovenska poslaných 19 prihlášok, 36 z Českej republiky a 7 spoločných, to znamená, že tieto kampane prebiehali v oboch krajinách. Súťaž vyhlasuje spoločnosť FLEmedia, mediálny poradca a audítor, súčasť siete Fairbrother Lenz Eley.