Online kampaň Ružových kukláčov z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett získala na prestížnej súťaži New Yorských festivalov Midas Awards zlato, rovnako tak TV spot Evička a striebro za integrovanú reklamnú kampaň. Podarilo sa tak premeniť všetky tri shortlisty na cenný kov.
Súťaž Midas Awars oceňuje komerčnú komunikáciu v segmente finančných služieb. Hlavnú cenu Grand Award tento rok rovnako ako minulý získala agentúra McCann Erickson z New Yorku za reklamu pre MasterCard v kategórii kreditných kariet. V tomto roku boli do súťaže prihlásené príspevky z 31 krajín celého sveta. Súťaž organizuje spoločnosť New York Festivals, na rozdiel od iných festivalov reklamy nie je limitovaná regionálne, ale odvetvovo. Cieľom je poskytnúť celkový globálny pohľad na reklamu a korporátnu komunikáciu v rámci finančnej komunity.
Ružoví kukláči sa stali tiež absolútnym víťazom piateho ročníku súťaže FLE media awards (FLEMA), ktorá oceňuje najlepšie mediálne kampane a inovatívne využitie médií v Česku a na Slovensku. Okrem Grand Prix si odniesli hlavnú cenu aj za najlepšiu kampaň, prihlasovateľom a víťazom bola v tomto prípade mediálna agentúra Starmedia.
Najlepšou malou kampaňou sa stal Istropolitana Projekt, ktorú realizovala agentúra Vaculik Advertising pre Vysokú školu múzických umení. Do tejto kategórie sa zaraďujú kampane s rozpočtom nižším ako 10 mil. Kč.
Ocenenie Inovatívna agentúra patrí Starmedii, lebo jej prihlásené kampane (Ružoví kukláči) získali v rámci súťaže najviac ocenení. Vďaka tomu získala Union poisťovňa aj ocenenie Inovatívny zadávateľ.
Celkovo bolo zo Slovenska poslaných 19 prihlášok, 36 z Českej republiky a 7 spoločných, to znamená, že tieto kampane prebiehali v oboch krajinách. Súťaž vyhlasuje spoločnosť FLEmedia, mediálny poradca a audítor, súčasť siete Fairbrother Lenz Eley.