Značka, ktorá patrí do portfólia spoločnosti PepsiCo, tak pokračuje v prezentácii svojich produktových radov, s ktorou začala v minuloročnej kampani „Ktoré Lay’s si dnes dáš?“.
Aktuálne spoty s hlavným claimom „Filmy chutia lepšie s Lay’s“ budú podporené v televízii, digitálnom prostredí, v rámci PR a instore komunikácie.
Spoločný hero spot, ktorý je zameraný na akčné filmy, doplnia aj kratšie videá. Tie podporujú párovanie s ostatnými žánrami.
Značka v kratších spotoch tvrdí, že komédiám dodajú nový rozmer klasické Lay’s, k romantickým filmom patria pečené Lay's Oven Baked a zážitok pri sledovaní sci-fi príbehov bude „maxximálny“ s vrúbkovanými Lay’s Maxx.
„Cieľom kampane je prezentovať Lay’s ako ideálny snack k sledovaniu filmov a ukázať, že jednotlivé rady našich zemiačikov môžu vyjadriť určitý filmový žáner. Filmy totiž skutočne chutia lepšie s Lay’s. Nielenže dodávajú filmom novú chuť, ale zároveň podporujú zdieľanie okamihu s blízkymi,“ uviedla k myšlienke kampane Hana Plešmídová, manažérka kategórie snackov spoločnosti PepsiCo SR.
Kampaň odštartovala vo februári a v televízii bude bežať do konca mája. Stoja za ňou produkčná agentúra Mark BBDO a digitálna agentúra 2Fresh.
Zdroj: PepsiCo