Viaceré médiá písali o tom, že speváci už netvoria pár a k ďalším informáciám sa vyjadria až v stredu. Obaja tiež na svojich oficiálnych stránkach na Facebooku uverejnili niekoľko fotografií bez partnera a následne sa objavila informácia o rozchode.

Rýchle odhalenie však ukázalo, že išlo o reklamnú kampaň značky Orbit. „Cieľom kampane je upozorniť na už známu kampaň „Daj kopačky zbytkom jedla“. V súčasnom televíznom spote sa Antonio Banderas tiež rozchádza, tak prečo nezapojiť do rozchodu slovenské celebrity,“ uviedla pre Mediálne.sk PR agentúra značky Orbit AMI Communications.

Rozchod Dary a Rytmusa bol fake. Dara bude ambasádorka Orbitu

Zdroj: Facebook

„Dúfame, že spotrebiteľská základňa to zoberie s humorom a nadsázkou a neodradí ich to vo vzťahu k značke Orbit. Ďalej dúfame, že prebudíme zopár ľudí, ktorí o prospešnosti žuvania žuvačiek ešte nevedeli a dentálnej starostlivosti nevenujú pozornosť,“ uviedla agentúra.

Dara Rolins bude zo značkou spolupracovať aj naďalej po skončení kampane, stane sa totiž ambasádorkou Orbitu a v budúcom roku sa zúčastní niekoľkých edukatívnych projektov tohto brandu.

Značka odštartovala komunikačnú kampaň, ktorej tvárou sa stal známy herec Antonio Banderas, už v priebehu apríla minulého roka. Viac informácií.