Po niekoľkých rokoch ho vyzliekol zo žltého overalu, namiesto ktorého mu obliekol elegantné červené sako a žlté nohavice.

„Vynovený“ Ronald by mal byť podľa McDonald`s posilniť komunikáciu spoločnosti najmä na sociálnych sieťach.

„Zákazníci byť v súčasnosti so značkou zapojení rôznymi spôsobmi. Aj Ronald sa bude vyvíjať a bude čoraz modernejší,“ uvádza na serveri Adfreak.com global relationship officer z McDonald`s Dean Barret.

Nový vzhľad klauna pochádza z dielne dizajnérky Ann Hould-Ward, ktorá na jeho celkovom outfite zachovala gigantické topánky, farebné podkolienky a tiež účes.

McDonald`s ešte v roku 2011 oznámil, že svojho červenovlasého maskota nespája s novou víziou zdravšieho jedla a poslal ho na dôchodok. Dôvodom mala byť zmena ponuky reťazca a rozšírenie reštaurácie o sieť kaviarní McCafé. Viac informácií.