Ďalší shortlist na festivale reklamy Golden Drum pre Slovensko získala agentúra Istropolitana D´Arcy. V kategórii Design & Art Direction zaujala porotu prácou CR report T-Com pre spoločnosť Slovak Telekom, ktorá ukazovala T-Com ako firmu zodpovednú k životnému prostrediu. Creative director kampane bol Peter Darovec.
Víťazov kategórie vyhlásia dnes večer na ceremoniály Golden Drum Open Awards Ceremony. Zverejnené budú tiež výsledky kategórií interactive, mediálne kampane, TV & film promo, reklamné kampane, OpenAd TV, OpenAd Print a OpenAd Web Design.
Nominovaná práca Istropolitana D´Arcy pre T-Com
Detaily o práci na webe Golden Drum.
Golden Drum sa každoročne koná v slovinskom meste Portorož. Je určený predovšetkým pre reklamné a mediálne agentúry, zadávateľov, klientov, dizajnérske či produkčné spoločnosti a pre všetkých, ktorí sa zaoberajú marketingovou komunikáciou.
Festival sa zameriava na strednú a východnú Európu a má tam úspech. Potvrdzuje to 274 prihlásených prác z Ruska či 319 z Rumunska. Dôvody sú jasné - v porovnaní s Cannes platia agentúry menšie vstupné poplatky, stretáva sa tu menšia konkurencia a zvyšuje sa šanca na zisk ceny. Záujem o dobré umiestnenie je vo veľkej miere ovplyvnený snahou získať body do súhrnného ročného hodnotenia, tzv. Gunn Reportu. Okrem toho s každým ocenením sa zvyšuje hodnota agentúry v očiach klientov.
Práce súťažia v 12 skupinách: TV, tlač, outdooor, rozhlas, design & art direction, interactive, mediálne kampane, TV & film promo, reklamné kampane, OpenAd TV, OpenAd Print a OpenAd Web Design. Cena OpenAd je určená pre dosiaľ nepublikované reklamy. Tento rok sa prvýkrát do súťaže môžu zapojiť aj reklamní zadávatelia a produkčné agentúry.