Aplikácia MoveCount, s ktorou prišla Rexona, odmeňuje používateľa za čas strávený pohybom. Za fyzickú aktivitu získava vrituálnu menu, za ktorú si následne bude môcť „kúpiť“ špeciálnu odmenu.
„Rexona si už dávno vytýčila za cieľ motivovať zákazníkov k aktívnemu štýlu života, a preto som veľmi rada, že sa nám projekt MoveCount podarilo vytvoriť a spustiť. Plánujeme s ním pracovať i v ďalších rokoch, dokonca k nemu chystáme i mnoho doplnkových aktivít,“ hovorí Pavla Maříková, marketingová manažérka spoločnosti Unilever.
„Koncom roka chceme oceniť i mesto, ktoré sa najviac hýbalo a postaviť mu nové vonkajšie ihrisko,“ dodáva Pavla Maříková.
Súčasťou nadnárodnej kampane Rexony je aj spot s ambasádormi, v prípade Slovenska je ňou spomínaná úspešná tenistka a spolu s ňou speváčka Celeste Buckingham. Obe sa objavia vo videách určených primárne pre online.
V susednej Českej republike sa roly ambasádorov ujali muži – herci Tomáš Hanák a Jakub Štáfek. Ambasádori si pre najaktívnejších súťažiacich vymysleli taktiež špeciálne odmeny.
D. Cibulková darovala svoj podpísaný merchandasing, Celeste Buckingham exkluzívne vstupenky na svoj koncert, J. Štáfek alias Lavi si s budúcim výhercom zahrá futbal a T. Hanák pozve výhercu na spoločnú večeru do svojej reštaurácie.
Ďalšími cenami v aplikácii MoveCount sú napríklad športové tenisky z limitovanej edície Nike iD, kozmetické balíčky alebo športová kamera GoPro Hero.
Novou aplikáciou chce Rexona osloviť športových nadšencov, ale aj povaľačov, motiváciou majú byť práve darčeky, ale najmä motivácia k zdravšiemu životnému štýlu. Za konceptom s aplikáciou je agentúry Ogilvy.