Novinkou, ktorú reťazce na Slovensku testujú niekoľko týždňov, je zasielanie akčných ponúk cez četovacie aplikácie.

Lidl v júli spustil distribúciu letákov v elektronickej forme do Messengera. Podľa reťazca túto službu v súčasnosti využívajú „tisíce zákazníkov“, presný počet spoločnosť neuvádza.

Leták pošle bot

Novinka má názov LidlBot, funguje na princípe klasických četovacích botov. Zákazníkov si ju môže aktivovať na webe.

Ide o personalizovaný leták, zákazník teda zodpovedaním pár otázok môže prezradiť svoje preferencie a Lidl mu leták pošle s „predlistovanými“ stranami, ktoré ho môžu zaujímať najviac. Pozerať si ho však môže naďalej aj celý.

Otázky na personalizáciu sú zatiaľ iba dve všeobecné – aplikácia zisťuje, či zákazník nakupuje aj veci pre deti a tiež sa pýta, ako je na tom s varením – bude alebo nebude tak dostávať ponuku s detskými tovarmi, alebo si môže a nemusí nechať posielať recepty z Kuchyne Lidla.

Po zodpovedaní dvoch otázok 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa