Loerie Awards je kreatívny festival Stredného východu a A friky. Bol založený preto, aby podporoval

a propagoval televíznu reklamu v tomto regióne. Za tridsať rokov narástol tak, že oceňuje aj dizajn alebo printy. Pozrite si tie najlepšie.


Reklamy z Afriky


Dieťa s dierou v hlave, v ktorej sú sviečka a benzín? Aj takáto bizarná metafora „výbuchu inšpirácie“ pre kníhkupectvo s kreatívnymi knihami dokázala získať ocenenie. Dokonca zlato. Pre agentúru FOX P2 South Africa.



Reklamy z Afriky


Hororový pohľad z odtoku sprchy a slogan „Nie ste sami“ pomáhali predávať Domestos bojujúci proti baktériám. Striebro pre Lowe Bull South Africa.



Reklamy z Afriky


„Na zaplatenie máte 55 dní. V niektorých prípadoch však nemusíte platiť vôbec.“ Stačí, keď si za sebou napríklad nevšimnete krokodíla. Print na promo akciu obchodu s outdoorovým tovarom Cape Union. Striebro pre King James South Africa.



Reklamy z Afriky


Originálne zobrazenie svalov v náborovej kampani na lekárov, ktorí sa majú rozhodnúť za Afriku. No išli by ste? Striebro pre Network BBDO South Africa.



Reklamy z Afriky


Autori reklamy pre Greenpeace sa inšpirovali umelkyňou Jennifer Maestre, ktorá zo stoviek ceruziek vytvára fantastické sochy. K tým na tému mora stačilo pridať vetu: Každý podpis pomáha zachraňovať naše moria. Zlato pre Ogilvy South Africa.