Loerie Awards je kreatívny festival Stredného východu a A friky. Bol založený preto, aby podporoval
a propagoval televíznu reklamu v tomto regióne. Za tridsať rokov narástol tak, že oceňuje aj dizajn alebo printy. Pozrite si tie najlepšie.
Dieťa s dierou v hlave, v ktorej sú sviečka a benzín? Aj takáto bizarná metafora „výbuchu inšpirácie“ pre kníhkupectvo s kreatívnymi knihami dokázala získať ocenenie. Dokonca zlato. Pre agentúru FOX P2 South Africa.
Hororový pohľad z odtoku sprchy a slogan „Nie ste sami“ pomáhali predávať Domestos bojujúci proti baktériám. Striebro pre Lowe Bull South Africa.
„Na zaplatenie máte 55 dní. V niektorých prípadoch však nemusíte platiť vôbec.“ Stačí, keď si za sebou napríklad nevšimnete krokodíla. Print na promo akciu obchodu s outdoorovým tovarom Cape Union. Striebro pre King James South Africa.
Originálne zobrazenie svalov v náborovej kampani na lekárov, ktorí sa majú rozhodnúť za Afriku. No išli by ste? Striebro pre Network BBDO South Africa.
Autori reklamy pre Greenpeace sa inšpirovali umelkyňou Jennifer Maestre, ktorá zo stoviek ceruziek vytvára fantastické sochy. K tým na tému mora stačilo pridať vetu: Každý podpis pomáha zachraňovať naše moria. Zlato pre Ogilvy South Africa.