Čarovnému zaklínadlu „Kozi kuzi kuzuka“, ktoré sa minulé Vianoce ozývalo z televíznych obrazoviek všetkých domácností, je navždy koniec.
Telekomunikačný operátor Orange v priebehu týchto dní predstavil novú vianočnú kampaň.
Zimná komunikácia je bez známych snehuliakov a jej cieľom je snaha podporiť „ideálne paušály“ Delfín, Sova, Kengura a Panter.
„Hlavným komunikačným cieľom bolo predstaviť štedrú vianočnú ponuku od Orangeu s nekonečnými výhodami, ktorá zvýši spokojnosť zákazníkov a priláka ľudí do predajní,“ uviedla pre Mediálne.sk account managerka z agentúry Wiktor Leo Burnett Lenka Karolčíková. Ako ďalej dodáva kampaň primárne vyzdvihuje Ideálne paušály. „Komunikácia konkrétne focusuje na fakt, že ku každému Ideálnemu paušálu zákazník teraz dostane nekonečné hovory, správy a internet už od 10 eur," vysvetľuje.
Vianočnú kampaň odštartoval televízny spot, ktorého dej sa odohráva na horskej chate. Do úlohy chatára operátor obsadil známeho herca Lukáša Latináka, ktorý si na recepcii potajomky drieme. Zrazu sa zobudí na otvorenie dverí, v ktorých sa objavia dve matky s deťmi. Ich ratolesti však odmietajú zliezť z lyží aj napriek tomu, že je už neskoro.
Problém s tmou na svahu vyrieši až Lukáš Latinák, ktorý „vianočne“ rozsvieti celý kopec a namiesto vleku deti ťahá pes. „Nenechajte sa obmedzovať a bavte sa aj vy donekonečna. Zažite nekonečne štedré Vianoce v Orangei,“ tvrdí voice-over v závere televízneho spotu.
Orange v rámci kampane spustil aj ďalši zo série plánovaných spotov, v ktorom je hlavnou postavou opäť chatár Lukáš Latinák.
Kampaň aj tentoraz pochádza z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett a okrem televízie je nasadená v outdoore, online, rádiu a prostredníctvom new media.
Tohtoročné „predčasné“ Vianoce vo svete reklamy otvoril konkurenčný operátor Slovak Telekom. Značka vo svojej komunikácii sľubuje pravé Vianoce bez umelých stromčekov či spievajúcich kaprov. Viac informácií.
Z trojice telekomunikačných operátorov na slovenskom trhu svoju vianočnú kampaň zatiaľ nepredstavila značka O2.
orange_vianoce_2013_viz_auta Zdroj: Wiktor Leo Burnett
orange_vianoce_2013_sneh Zdroj: Wiktor Leo Burnett
Vizitka kampane Orange XMAS od Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Martin Ondrušek, Peter Kačenka
Art director: Martin Zlejší, Juraj Šútovec
Copywriter: Roman Roj, Martin Ondrušek
Account manager: Lenka Karolčíková, Jana Šoltísová, Jana Macháčková
Mediálna agentúra: Unimedia
Použité médiá: TV, RO, OOH, online, new media
Termín nasadenia: od 25.10.2013
Cieľová skupina: mass market
Produkcia televízneho spotu: Leopard production
Réžia: Jakub Kohák
Názov pesničky použitej v spote: Herp Alpert: Sleigh Ride