Čarovnému zaklínadlu „Kozi kuzi kuzuka“, ktoré sa minulé Vianoce ozývalo z televíznych obrazoviek všetkých domácností, je navždy koniec.

Reklamné Vianoce už predstavil aj Orange. V hlavnej úlohe s Latinákom (aktualizované)

Telekomunikačný operátor Orange v priebehu týchto dní predstavil novú vianočnú kampaň. 

Zimná komunikácia je bez známych snehuliakov a jej cieľom je snaha podporiť „ideálne paušály“ Delfín, Sova, Kengura a Panter.

„Hlavným komunikačným cieľom bolo predstaviť štedrú vianočnú ponuku od Orangeu s nekonečnými výhodami, ktorá zvýši spokojnosť zákazníkov a priláka ľudí do predajní,“ uviedla pre Mediálne.sk account managerka z agentúry Wiktor Leo Burnett Lenka Karolčíková. Ako ďalej dodáva kampaň primárne vyzdvihuje Ideálne paušály. „Komunikácia konkrétne focusuje na fakt, že ku každému Ideálnemu paušálu zákazník teraz dostane nekonečné hovory, správy a internet už od 10 eur," vysvetľuje.

Vianočnú kampaň odštartoval televízny spot, ktorého dej sa odohráva na horskej chate. Do úlohy chatára operátor obsadil známeho herca Lukáša Latináka, ktorý si na recepcii potajomky drieme. Zrazu sa zobudí na otvorenie dverí, v ktorých sa objavia dve matky s deťmi. Ich ratolesti však odmietajú zliezť z lyží aj napriek tomu, že je už neskoro.

Problém s tmou na svahu vyrieši až Lukáš Latinák, ktorý „vianočne“ rozsvieti celý kopec a namiesto vleku deti ťahá pes. „Nenechajte sa obmedzovať a bavte sa aj vy donekonečna. Zažite nekonečne štedré Vianoce v Orangei,“ tvrdí voice-over v závere televízneho spotu.

Orange v rámci kampane spustil aj ďalši zo série plánovaných spotov, v ktorom je hlavnou postavou opäť chatár Lukáš Latinák.

Kampaň aj tentoraz pochádza z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett a okrem televízie je nasadená v outdoore, online, rádiu a prostredníctvom new media.

Tohtoročné „predčasné“ Vianoce vo svete reklamy otvoril konkurenčný operátor Slovak Telekom. Značka vo svojej komunikácii sľubuje pravé Vianoce bez umelých stromčekov či spievajúcich kaprov. Viac informácií.

Z trojice telekomunikačných operátorov na slovenskom trhu svoju vianočnú kampaň zatiaľ nepredstavila značka O2. 

Reklamné Vianoce už predstavil aj Orange. V hlavnej úlohe s Latinákom (aktualizované)

orange_vianoce_2013_viz_auta Zdroj: Wiktor Leo Burnett

Reklamné Vianoce už predstavil aj Orange. V hlavnej úlohe s Latinákom (aktualizované)

orange_vianoce_2013_sneh Zdroj: Wiktor Leo Burnett

Vizitka kampane Orange XMAS od Wiktor Leo Burnett

Kreatívny riaditeľ: Martin Ondrušek, Peter Kačenka

Art director: Martin Zlejší, Juraj Šútovec

Copywriter: Roman Roj, Martin Ondrušek

Account manager: Lenka Karolčíková, Jana Šoltísová, Jana Macháčková

Mediálna agentúra: Unimedia

Použité médiá: TV, RO, OOH, online, new media

Termín nasadenia: od 25.10.2013

Cieľová skupina: mass market

Produkcia televízneho spotu: Leopard production

Réžia: Jakub Kohák

Názov pesničky použitej v spote: Herp Alpert: Sleigh Ride