Najväčší dosah na spotrebiteľov má reklama v televízií a na internete, jej účinky sa však znásobujú, keď zadávatelia synergicky využívajú obidva spôsoby inzercie. Vyplýva to z prieskumu britskej agentúry Q Media Research, ktorého sa zúčastnilo 3000 „digitálnych spotrebiteľov“, teda užívateľov digitálnej televízie a širokopásmového internetu.
Vyše 70 percent respondentov uviedlo, že o nových značkách sa dozvedajú z televízie. Na druhej strane polovica opýtaných sa rozhoduje na základe on-line reklamy, ktorá im poskytuje podrobnejšie informácie.
Kreatívne prepájanie marketingovej komunikácie v médiách by sa nemalo obmedzovať na umiestnenie televíznej reklamy na internet.
Podľa servera Mad.co.uk je pre inzerentov dôležité zistenie, že spotrebitelia v súčasnosti oveľa pozornejšie vnímajú televíznu aj on-line reklamu. Štúdia poukazuje na to, že až dve tretiny opýtaných majú pri práci s internetom zapnutú televíziu. To vytvára priestor na kreatívne prepájanie marketingovej komunikácie v médiách, ktoré by sa nemalo obmedzovať na umiestnenie televíznej reklamy na internet.
Riešením by mohlo byť vkladanie interaktívnych prvkov do TV spotov. V praxi by sa tak na konci reklamy objavil odkaz, ktorý by diváka nasmeroval na webstránku produktu alebo spoločnosti. Jej obsah by priamo nadväzoval na spot. Táto myšlienka vychádza z výsledkov prieskumu, podľa ktorých kombinácia TV a on-line reklamy zabezpečuje pozitívnejšie vnímanie značky aj vyššiu predajnosť až o 50 % a preto je pre zadávateľov výhodná.