Dobrá reklama na európskej úrovni by mala byť jednoducho pekná, prekvapivá a najlepšie

aj zábavná. Mala by vás zaujať, dať vám príležitosť, aby ste odhalili jej jednoduché,

ale kreatívne posolstvo, a potom odmeniť vašu pozornosť skvelou, unikátnou ponukou.

Alebo v printe použite princa Charlesa. Inšpirujte sa úspešnými finalistami minuloročného

európskeho festivalu EPICA 2007.


Recept na dobrú európsku reklamu


Aquafresh. Nová flexibilná zubná kefka Aquafresh Flexigel sa dostane všade. Áno, aj tam. Epica Silver pre Callegari Berville Grey.



Recept na dobrú európsku reklamu


Sport Factory Outlet. Princ Charles na fotografiách z rokov 1987 až 1996, oblečený v tom istom. Teraz si ešte aj lakomí ľudia môžu dovoliť nové lyžiarske oblečenie. Sport Factory Outlet. Epica Silver pre Ruf Lanz Werbeagentur AG.



Recept na dobrú európsku reklamu


Cordaid/People in Need. Kabelka 32 eur. Jedlo na týždeň 4 eurá. Slnečné okuliare 24 eur. Prístup k vode 8 eur. Malé peniaze, veľký rozdiel. Epica Silver pre Saatchi & Saatchi Amsterdam.



Recept na dobrú európsku reklamu




Recept na dobrú európsku reklamu


Pedigree. Zahrabávanie si kosti do asfaltu? Žiaden problém. S Pedigree bude váš pes skutočne silný. Epica Silver pre TBWA\Wien Werbeagentur GmbH.



Recept na dobrú európsku reklamu


Cemex. Print na rýchloschnúci betón značky Cemex. Epica Bronze pre BBDO Düsseldorf.



Recept na dobrú európsku reklamu


Samsung. Predstavte si, čo všetko dokáže silné nasávanie nových vysávačov Samsung. Epica Bronze pre Leo Burnett Budapešť.