Dobrá reklama na európskej úrovni by mala byť jednoducho pekná, prekvapivá a najlepšie
aj zábavná. Mala by vás zaujať, dať vám príležitosť, aby ste odhalili jej jednoduché,
ale kreatívne posolstvo, a potom odmeniť vašu pozornosť skvelou, unikátnou ponukou.
Alebo v printe použite princa Charlesa. Inšpirujte sa úspešnými finalistami minuloročného
európskeho festivalu EPICA 2007.
Aquafresh. Nová flexibilná zubná kefka Aquafresh Flexigel sa dostane všade. Áno, aj tam. Epica Silver pre Callegari Berville Grey.
Sport Factory Outlet. Princ Charles na fotografiách z rokov 1987 až 1996, oblečený v tom istom. Teraz si ešte aj lakomí ľudia môžu dovoliť nové lyžiarske oblečenie. Sport Factory Outlet. Epica Silver pre Ruf Lanz Werbeagentur AG.
Cordaid/People in Need. Kabelka 32 eur. Jedlo na týždeň 4 eurá. Slnečné okuliare 24 eur. Prístup k vode 8 eur. Malé peniaze, veľký rozdiel. Epica Silver pre Saatchi & Saatchi Amsterdam.
Pedigree. Zahrabávanie si kosti do asfaltu? Žiaden problém. S Pedigree bude váš pes skutočne silný. Epica Silver pre TBWA\Wien Werbeagentur GmbH.
Cemex. Print na rýchloschnúci betón značky Cemex. Epica Bronze pre BBDO Düsseldorf.
Samsung. Predstavte si, čo všetko dokáže silné nasávanie nových vysávačov Samsung. Epica Bronze pre Leo Burnett Budapešť.