Známa slovenská moderátorka v jednom z videí recituje pred kostolom, v druhom videu sa z nej stala raperka, ktorá sa odvážila na hit skupiny Die Fantastichen Vier – Sie ist weg. V oboch videách ukázala svoju dobrú znalosť nemeckého jazyka.
Videami spoločnosť otvára verejnú debatu o nutnosti rozhsiahlejšej výučby nemeckého jazyka na špecializovaných vysokých školách a spúšťa súťaž do historicky prvého kurzu nemčiny pre IT odborníkov na Slovensku zadarmo.
„Adela bola jasný cieľ na oslovenie – jej nemčina je brilantná, je to vzdelaná moderná žena, navyše s potenciálom zaujať u všetkých vekových skupín cieľovej skupiny,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk Dáša Matejčíková z agentúry Time.is Communication.
Teasingu predchádzala bannerová kampaň vo vybraných online médiách vrátane Trend.sk, Živé.sk a HNonline.sk. Nasadená je nasadená od 20. augusta a potrvá do 22. septembra tohto roku.
Tretím krokom v kampani bude ďalšie video, ktoré spoločnosť plánuje odhaliť v priebehu budúceho týždňa. Tlačovú konferenciu k projektu pripravili na 6. septembra. Následne pobeží ukončenie výberu do kurzu a kurz samotný.
„Ďalším krokom bude pokračovanie vo verejnej debate o potrebe väčšej znalosti nemčiny pre špecialistov na Slovensku. Podrobnosti ale nebudeme prezrádzať, ide o dlhodobý plán,“ dodala D. Matejčíková.
Agentúra Time.is Communication je ideovým autorom aj realizátorom kampane. Na scenár k teasingu bol prizvaný Samuel Marec, video vytvoril tím Jumpcat studio.