Rajo od júla 2015 spolupracovalo s agentúrou mediamedia, po novom stavilo na Media Central, ktoré vyhralo trojokolový tender.

„Rajo je líder v mliečnych výrobkoch na Slovensku, predávajú kvalitu a robia dobrý marketing. Neustále rozširujú svoje produktové portfólio, skúšajú nové veci a sú inovátormi na trhu mliečnych produktov. Tieto atribúty ocení každá PR agentúra, preto som rada, že sme tohto klienta získali práve my,“ povedala Helena Tomková, partner agentúry Media Central.

Značka plánuje v tomto roku uviesť nové produktové portfólio, aj v súvislosti s tým chce zintenzívniť komunikáciu existujúcich produktov.

„V tendri sme hľadali partnera, ktorý má rovnako ako my bohaté skúsenosti a out of box thinking prístup. Verím, že sme si vybrali dobre,“ uviedla šéfka marketingu v Rajo Eva Točková.

Media Central pôsobí na trhu od roku 2004, partnerom agentúry je popri H. Tomkovej Michal Hošták, bývalý spolumajiteľ vydavateľstva Star Production.

Rajo je najväčšou domácou mliekarňou, od roku 2002 je väčšinovým vlastníkom spoločnosti nemecká skupina Meggle.