Kampaň sprevádza claim „Príroda je na dosah“, ktorý má vyzdvihnúť zloženie produktov. Jogurty a jogurtové nápoje Probia Nature neobsahujú farbivá a arómy a značka o produkte hovorí, že jeho zloženie je priamo z prírody.

Labuť, jeleň, motýľ či vlk, zvieratá, ktoré vznikli z pomaľovaných ľudských rúk, si užívajú život v prírode a neváhajú sa ponúknuť produktmi značky Rajo, ktoré nájdu na pni stromu. 

Aktualizované: Autorom obrázkov je taliansky umelec Guido Daniele, ktorý sa zúčastnil aj samotného kastingu rúk, kde spomedzi študentov bábkoherectva vybral tých najzručnejších. Ako uvádza Triad Advertising na svojom blogu, len určitý typ ruky dokáže zahrať vlka, iný sa zase hodí na znázornenie labute. Nakrúcanie celého spotu trvalo tri dni, pričom detailné namaľovanie jedného zvieraťa trvalo umelcovi približne päť hodín. 

„Rajo Probia je 100-percentne prírodný produkt a už predtým sme v kampaniach komunikovali, že príroda robí všetko na 100 percent. Preto sme sa rozhodli pracovať s touto témou aj teraz,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk creative director Triad Advertising Peter Baslík.

Ako ďalej dodáva, celý koncept vznikol na základe tzv. bodypaintingu, kde ľudia splývajú s prírodou. „Zhodli sme sa však, že bude vizuálne atraktívnejšie nepokresliť ľudí, ale iba ich ruky – teda objekty, ktoré sa priamo dotýkajú produktu, keďže komunikujeme, že príroda je naozaj ‚na dosah‘,“ dodáva.

Agentúra pri rozhodovaní o celkovom prevedení kampane brala do úvahy aj skutočnosť, že Probia je v rámci Rajo portfólia drahší produkt a snažila sa ho odpromovať prémiovo. Prvá veľká ATL kampaň po viacerých rokoch je okrem televízneho spotu nasadená aj v podobe rádio spotu, citylightov, inzercie, social media komunikácie a POS materiálov. Rovnako značka upravila aj microsite a začlenila do kampane aj prvky v rámci interného brandingu.

Kreatívny koncept vytvorila agentúra Triad Advertising, ktorá so značkou spolupracuje dlhodobo. V minulosti sa o kampane Rajo starala agentúra Mark BBDO.