V kampani značka zabudla na medveďa či líšku a divákom prezentuje prírodu a jej zvuky. Z televízneho spotu vylúčila hlas voice-overu a hlavné posolstvo komunikuje prostredníctvom titulkov, aby si diváci mohli dostatočne vypočuť zvuky z lesa. Hlavnými hrdinkami sú svetlušky.
„Subbrand Rajec Bylinka sme a rozhodli nadlinkovo podporiť po viac než šiestich rokoch. Aktuálny komunikačný koncept nadväzuje na jarnú kampaň. Avšak kúzlami byliniek nás tentoraz prevedú svetlušky,“ uvádza senior brand manager značky Rajec Pavol Chalupka.
V rámci televízneho spotu značka postupne predstavuje bylinky ako materina dúška či púpava, ktoré sú súčasťou nápojov Rajec Bylinka. V závere spomenie aj tohtoročnú novinku z bazového kvetu.
Kampaň je okrem televízie nasadená v online prostredí či v mieste predaja. Za kreatívnym konceptom televízneho stojí reklamná agentúra Kaspen/Jung von Matt.