Je to po prvýkrát, kedy sa spoločnosť rozhodla podporiť šport prostredníctvom komunikačnej kampane. Dosiaľ sa na podobných aktivitách podieľala len ako generálny partner.

„Cieľom projektu je zaktivizovať skupinu, postaviť ľudí, ktorí sa nehýbu z gauča a zapojiť ich do seriálu behov, ktorých sme partnermi. Rajec je prirodzenou súčasťou pohybových aktivít už niekoľko rokov, tento rok však prvýkrát podporujeme športovú propozíciu aj komunikačne,“ uviedol pre Mediálne.sk brand manažér značky Rajec Bohuslav Gajdoš.

Značka celú kampaň postavila na slove „Blázni“, avšak za bláznov nepovažuje bežcov, ktorých od behu neodradí ani extrémne počasie alebo skoré ranné hodiny, keď celý národ ešte spí, ale tých, ktorí ostali doma v posteli.

Myšlienka „bláznov“ spája aj branding na bežeckých akciách. V rovnakom posolstve sa nesie aj spot, ktorý Rajec nasadil do online prostredia. Jeho hlavnými hrdinami sú bezči, ktorých nič nezastavilo pred tým, aby si išli zabehať.

Okrem spotu sú súčasťou kampane online bannery, brandingy stránok, pre-roll videá na YouTube, komunikácia na sociálnych sieťach či aktivácia na eventoch prostredníctvom vytvárania bežeckých GIF videí.