Všetko sa však obrátilo na drámu, pretože Rajeckú dolinu, odkiaľ pochádza minerálna voda, opustil pokoj a mier. Do súboja sa dostali dva tvory zo zvieracej ríše – medveď sa hnevá na jeleňa a ten mu chce vyprášiť kožuch. Schyľuje sa teda k súboju Bylinkárov vs. Bobuľkárov. Do hry je zapojený aj zajac, hus, tetrov alebo veverička.

Značka v spotoch vyzýva divákov, aby hrali a rozhodli celý spor, ktorý sa odohráva v zvieracej ríši. Odkazuje ich na svoj oficiálny web. Tam používatelia bojujú buď za jednu alebo druhú stranu zvierat, pričom svoj výsledok, ktorý dosiahnu v hre môžu zdieľať na Facebooku. Aktuálne podľa výsledkov na webe vedú Bylinkári.

Rajec má roztomilú kampaň, v ktorej porovnáva ríšu zvierat

Zdroj: Rajec.com

Kampaň je podporou ochutených vôd Rajec, ktoré má značka vo svojom portfóliu dlhodobo. O tom, či plánuje uviesť novú príchuť, zatiaľ nehovorí. Na webe je na strane Bobuľkárov Rajec Brusnica a na strane Bylinkárov Rajec Púpava. Obe však majú zmenené etikety.

Kampaň okrem televízie komunikuje značka na sociálnych sieťach a v online prostredí.

Mediálne.sk zisťuje viac informácií o kampani.