Kampaň vymyslela a zrealizovala agentúra Made by Vaculik, ktorá s Raiffeisen bankou dlhodobo spolupracuje. Podieľalo sa na nej aj štúdio Plaftik, produkciu spotu zastrešil Hitchhiker Films v réžii Dana Dekana.
Ako približuje banka, jej nový maskot Ralf vie levitovať a ovláda telekinézu, teda premiestňovanie predmetov z miesta na miesto silou mysle. Taktiež všetko veľmi rád všetko vybavuje a „Rajfku“ si obľúbil, lebo je žltá. Presne ako on.
Hlavné televízne spoty s novým hrdinom sú v štýle sitkomu. Ralf sa bude divákom prihovárať cez veselé príhody, približovať má aj nový claim banky – „radosť byť u nás“. Prvý zo spotov bude nasadený vo štvrtok.
Postavička Ralf strieda v Raiffeisene doterajšiu hrdinku banky Bambuľku. Zdá sa, že
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?