Nová kampaň je teda v podstate launchom tejto značky na Slovensku. Pre banku ju pripravila agentúra Made by Vaculik a bude prebiehať v televízii, outdoore, printoch a v online. Cieľom kampane nebolo iba uviesť značku Raiffeisen na slovenskom trhu, ale vytvoriť pre ňu komunikačný koncept.
Inšpiráciou sa stal legendárny seriál z osemdesiatych rokov Bambuľkine dobrodružstvá. Banka sa rozhodla pre seriál pre jeho popularitu u cieľovej skupiny. Navyše má komunikovať posolstvo Raiffeisen banky a jej benefity. Deda Jozefa stvárňuje herec František Kovár a úlohu malej Bambuľky získala Markétka Šarudyová.
"Seriál symbolizuje to, akí sme a akí sú naši klienti. Sme tu preto, aby sme im zjednodušili život a mohli tak rovnako ako dedo Jozef a Bambuľka tráviť svoj čas so svojimi najbližšími,“ vysvetľuje riaditeľka Raiffeisen banky Lucia Suďová.
Produkty banky sú podľa Ľ. Suďovej navrhnuté tak, aby boli jednoduché na pochopenie i používanie. Banka tiež motivuje k návšteve pobočky, kde sa za služby neplatí poplatok navyše.
Zdroj: Róbert Kňažko
Raiffeisen banka, ktorá využíva bankovú licenciu príbuznej Tatra banky, otvorila tento rok devätnásť nových pobočiek a aktuálne poskytuje svoje služby už v 31 mestách na Slovensku. Pobočky banky sú už vo všetkých krajoch. Banka je prvou na Slovensku, ktorá využíva franšízový model, kde riaditelia pobočiek takzvaní franšízisti, prevádzkujú pobočky na základe zakúpenej licencie. Vďaka ich znalosti miestneho prostredia dokážu lepšie spoznať potreby ľudí, ktorí tam žijú a kvalitnejšie im doručiť svoje služby.
Vizitka kampane: | |
Kreatívny riaditeľ: | Peter Ižo, Dejan Galovič |
Art director: | Braňo Mladý |
Copywriter: | Peter Ižo, Marek Konečný |
Strategic director: | Eva Šinková |
Account manager: | Veronika Zacharová |
Produkcia: | Protos |
Réžia: | Juraj Johanides |
Kamera: | Tomáš Juríček |
Fotograf: | Šymon Kliman |